اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

اساتید بسیجی برای پیشرفت صنایع دریایی وارد عرصه شدند/ تاسیس گروه علمی اقتصاد دریامحور

بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران با تاسیس گروه علمی اقتصاد دریامحور، به صورت علمی در حوزه صنایع دریایی ورود کرده و برای پیشرفت کشور گام برمی دارد.

اساتید بسیجی برای پیشرفت صنایع دریایی وارد عرصه شدند/ تاسیس گروه علمی اقتصاد دریامحور

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اهمیت صنایع دریایی در پیشرفت کشور، وجود مرزهای دریایی وسیع کشور و از طرفی لزوم بهره‌برداری پایدار از منابع گسترده آبی در راستای رشد و پیشرف اقتصادی موجب شده تا بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران، گروهی را با عنوان گروه اقتصاد دریامحور تاسیس کند تا بتوان با استفاده از اساتید و نخبگان این حوزه برای پیشرفت کشور تلاش کنند.

در همین راستا با تاسیس این گروه، جلیل دارا رئیس بسیج اساتید دانشگاه های تهران، مسعود مرادی عضو هیئت علمی پژوهشگاه اقیانوس‌شناسی و هواشناسی را طی حکمی به عنوان مسئول گروه علمی اقتصاد دریا محور منصوب کرد.


مسعود مرادی

 


در حکم مرادی آمده است:

نظر به اهمیت صنایع دریایی در پیشرفت کشور و نیز وجود مرزهای دریایی وسیع کشور و از طرفی لزوم بهره برداری پایدار از منابع گسترده آبی در راستای رشد و پیشرف اقتصادی انتظار می رود ضمن شناسایی منابع طبیعی و مالی محیط های دریایی کشور با بهره گیری از اساتید مجرب در این حوزه و استفاده از ظرفیت های آن پژوهشگاه و سایر مراکز علمی مرتبط به ارائه راهکارهای علمی و اجرایی مبادرت ورزید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول