اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

درخواست استاندار از دادستان‌ها برای تسریع در پروژه‌های عمرانی

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد ازعدم پیگیری مدیران دستگاه‌های اجرائی برای رفع مشکلات ایجاد شده در روند تکمیل پروژه‌های عمرانی گفت:مدیران دستگاه اجرائی نباید برای گرفتن حق و حقوق مربوط به اداره خودشان اجرای پروژه‌ای را معطل کنند.

درخواست استاندار از دادستان‌ها برای تسریع در پروژه‌های عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی امشب در جلسه پیگیری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: معطل ماندن پروژه‌های احداث راه به دلیل مشکلاتی که جلو پای 12 پیمانکار در این استان کمتر برخوردار و شرایط کنونی کشور که گرفتن اعتبار از مرکز کار بسیار مشکلی است به هیچ عنوان زیبنده نیست و باید به سرعت مشکلات به وجود آمده رفع شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در زمینه تکمیل پروژه‌های عمرانی هیچ دستگاهی اجازه شکایت از دستگاه دیگری را ندارد و باید مدیران دستگاه‌ها یا برای رفع مشکلات ایجاد شده به استانداری مراجعه کنند و یا در فرمانداری‌ها مشکلات به صورت فوری رفع و رجوع شود تا پروژه‌ها معطل درگیری‎ها نشوند.

وی خاطرنشان کرد: هیچ مدیر دستگاه اجرایی برای گرفتن حق و حقوق خودش اجازه معطل گذاشتن هیچ پروژه‌ای را ندارد و در پرداخت حقوق مردم به خصوص در زمینه احداث راه‌ها سرعت بیشتری باید صورت پذیرد.

عباسی با اشاره به ایجاد هزینه‌های گزاف در صورت معطل ماندن پروژه‌ها گفت: از تمامی دادستان‌های شهرستان‌ها خواهشمندیم پرونده‌های مربوط به ایجاد مشکلات اجتماعی در روند اجرای پروژه‌های عمرانی را با سرعت بیشتر و خارج از نوبت رسیدگی کنند تا هم پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به پایان برسد و هم هزینه‌های اضافی به پیمانکاران و دولت تحمیل نشود.

وی با انتقاد از عدم پیگیری و دفاع مدیران ادارات در محاکم قضائی در زمان‌های بروز مشکلات اجتماعی و قضائی گفت: زین پس با هر مدیری که برای دفاع و ارائه مستندات در زمینه تسریع در روند اجرای پروژه‌های عمرانی به خصوص احداث راه‌ها به دادگاه احضار شد و حضور پیدا نکرد برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول