اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

سایه تورم بر دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی و پیک موتوری/ نرخ مصوب برای آموزشگاه‌های رانندگی به‌روز شود

رئیس اتحادیه دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی، پیک موتوری و آموزشگاه‌های رانندگی استان فارس گفت: آژانس‌های تاکسی تلفنی، پیک موتوری و آموزشگاه‌های رانندگی با افزایش نرخ تورم با مشکل معیشتی و مالی بسیاری روبه‌رو هستند.

سایه تورم بر دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی و پیک موتوری/ نرخ مصوب برای آموزشگاه‌های رانندگی به‌روز شود

 منصور حقانی درگفت‌وگو با خبرگزاری فارس در شیراز اظهار داشت: نرخ مصوب برای آموزشگاه‌های رانندگی با توجه به تورم باید به‌روز شود تا گوشه‌ای از مشکلات و معضلات صنف زحمتکش و آسیب پذیر جامعه کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه اکثر دفاتر آموزشگاه‌های رانندگی دارای پروانه بهره‌برداری از پلیس راهور هستند، افزود:  برابر ماده ۹۱  تعداد دفاتر آموزشگاه‌های رانندگی که به ۱۵۰ دفتر می‌رسد برابر با مصوبه قانون نظام صنفی و نیز مصوبه هیأت عالی نظارت بر واحدهای صنفی ملزم به دریافت پروانه کسب هستند.

حقانی اضافه کرد: از مدیران این گونه دفاتر دعوت به عمل می آید  برای دریافت پروانه کسب در اسرع وقت  به اتحادیه آژانس‌های تاکسی تلفنی، پیک موتوری و آموزشگاه‌های رانندگی  مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه دفاتر آژانس‌های تاکسی تلفنی، پیک موتوری و آموزشگاه‌ رانندگی فارس خاطر نشان کرد: ارائه خدمات اینترنتی از سوی این صنف با سابقه ۵۰ ساله  علاوه  بر دسترسی آسان و نیز برقراری امینت مسافران  بستر مناسبی را برای شهروندان جهت  استفاده از این گونه وسائل نقلیه فراهم می کند.

وی در مورد نرخ مصوب آژانس تاکسی تلفنی تصریح کرد: براساس مصوبه ۱۵ مهرماه سال جاری کمیسیون نظارت شهرستان شیراز نرخ مصوب تعدیل  و بر این اساس نرخ ورودی پنج هزار تومان، به ازای هر کیلومتر پیمایش هزار تومان و برای هر دقیقه توقف ۲۶۰ تومان در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: نرخ جدید پیک موتوری نیز بر اساس مصوبه پانزدهم مهرماه سال جاری، ورودی پنج هزار تومان، نیم ساعت نخست ۱۰ هزار تومان، یک ساعت اول  ۱۵ هزار تومان، بیش از یک ساعت دقیقه‌ای ۲۰۰ تومان و کنسلی دو هزار تومان در نظرگرفته شده  و با صدور قبض، شهروندان می توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

رئیس اتحادیه اضافه کرد: شهروندان با مشاهده هر گونه تخلف می توانند با شماره تلفن  ۳۸۳۱۴۸۹۸ الی ۹ و یا با  دور نگار شماره ۳۸۳۱۶۷۹۷ با اتحادیه تماس گیرند تا در کمترین زمان ممکن به شکایت آنها رسیدگی می شود.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول