اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

در امتداد رزمایش مومنانه| هزار سبد حمایتی در اختیار نیازمندان ساروی قرار گرفت

فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش مرکزی شهرستان ساری، از اهدای بیش از هزار سبد کالا، لوازم التحریر، غذای گرم و تبلت در این روزها خبر داد و گفت: در ادامه رزمایش مومنانه اهدای این لوازم صورت گرفت.

در امتداد رزمایش مومنانه| هزار سبد حمایتی در اختیار نیازمندان ساروی قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، در حالی که از جاخوش کردن ویروس منحوس و ناشناخته کرونا حدود ۹ ماه می‌گذرد، مردم ما همچنان پای فرمان مقام معظم رهبری هستند و رزمایش مومنانه برای کمک به آسیب‌دیدگان از کرونا همچنان ادامه دارد.

رزمایش یا همان اهدای کمک مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این ویروس منحوسی که محدودیت‌های بسیاری ایجاد کرد، گامی هر چند کوچک از مردم برای مردم در جهت التیام دردها و مشکلات همنوعان‌مان، همچنان ادامه دارد.

حافظ نجفی فرمانده حوزه مقاومت بسیج ثارالله بخش مرکزی شهرستان ساری، در گفت‌وگو با فارس از اهدای بیش از هزار سبد کالا، لوازم التحریر، غذای گرم و تبلت در این روزها خبر داد و گفت: در ادامه رزمایش مومنانه بیش از هزار سبد با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حسینیه روستای ولاشد جاده ساری نکا جمع‌آوری و بین مردم این حوزه توزیع شد.

وی افزود:  به‌علت شیوع ویروس منحوس کرونا، مردم و دانش‌آموزان بسیاری آسیب دیدند همچنین عده‌ای به علت اوضاع مالی نامناسب از تحصیل جا ماندند، از این رو اهدای این کمک‌ها ضروری است.

نجفی خاطرنشان کرد: تا دور شدن و از بین رفتن کامل این ویروس این نهضت ادامه خواهد داشت، قطعا خدای متعال و مردم نوع‌دوست در ادامه نهضت کمک حال خواهند بود.

به گزارش فارس: همان‌طور که بیان شد، اهدای کمک‌ها در قالب رزمایش مومنانه تنها محدود به ایام خاص و مناسبتی نبوده و ادامه خواهد داشت، کرونا دل‌های مردم را بهم نزدیک‌تر کرده است...

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول