اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بهره‌مندی ۳۰۲۰ خانواده مددجو از تخفیف هزینه انشعابات

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: ۳۰۲۰ خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس طی هفت ماهه امسال از مزایای تخفیف هزینه انشعابات، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با اعتبار ۱۹ میلیارد و ۲۱۷ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۳۰۲۰ خانواده مددجو از تخفیف هزینه انشعابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد بذرافشان صبح امروز با اعلام اینکه در هفت ماهه امسال دو هزارو ۵۴۴ فقره تخفیف هزینه انشعابات با هزینه ۱۵ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است، اظهار داشت: مددجویان علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات،  از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز بهره مند می شوند که در مدت مذکور ۴۷۶ پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با هزینه سه میلیارد و ۷۴۸ میلیون ریال صادر شده است.

وی در ادامه یادآور شد:  این خدمات در شش سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس در پایان اضافه کرد: در هفت ماهه امسال ۶۴۰  فقره انشعاب برق، ۵۲۰  فقره انشعاب آب و ۶۷ فقره انشعاب فاضلاب و ۱۳۱۷ فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذارشده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول