اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشکل کمبود قاضی در شوراهای حل اختلاف حل شد

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: یکی از موضوعات آزاردهنده در استان، مشکل کمبود قاضی بود که حل شده است.

مشکل کمبود قاضی در شوراهای حل اختلاف حل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی عصر امروز در بازدید از شورای حل اختلاف استان زنجان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های قضات و اعضای شوراهای حل اختلاف اظهار کرد: بالاترین ثروت و توفیق الهی نصیب شما شده و باید قدردان این کارها بود.

وی با تبریک ۱۸ آبان سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف افزود:  استان زنجان در حوزه صلح و سازش در سطح کشور عملکرد بسیار خوبی داشته و این امر بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان خاطر نشان کرد : از زمان حضور بنده در استان دو موضوع آزار دهنده بود، کمبود قاضی و ساختمان بود که با پیگیری‌های انجام شده کمبود قاضی تا حدی زیادی برطرف شده و مشکل نبود ساختمان اداری هم امروز در مساحت ۵ هزار متر مربع در حال احداث است که امیدواریم در آینده نزدیک این مشکلات به حداقل برسد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بر اساس دین مبین اسلام  جایگاه قاضی بالاست و این جایگاه با هیچ چیز و هیچ جایگاهی قابل مقایسه نیست و البته ما تمام تلاش خود را برای تامین نیازهای تجهیزاتی و مالی کارکنان بکار خواهیم بست.

صادقی نیارکی با بیان اینکه تلاش مضاعف و بی‌منت از ویژگی‌های بارز اعضای شورای حل اختلاف بوده بطوریکه یک چهارم پرونده‌های دادگستری استان به دوش این نهاد مردمی است و خروجی بسیار خوبی داشته و ما هم وظیفه داریم در وسع خود پیگیر مشکلات شما اعضای شورای حل اختلاف باشیم.

وی افزود: تلاش مضاعف و بی‌منت از ویژگی‌های بارز شوراهای حل اختلاف است به طوری که یک‌چهارم پرونده‌های دادگستری بر دوش این نهاد مردمی بوده و خروجی بسیار خوبی نیز داشته است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول