اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

حضور ۹۰ درصدی دانش‌آموزان کوهرنگ‌، میان‌کوه و فلارد در مدرسه

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه ۹۰ درصد دانش‌آموزان مناطق کوهرنگ، فلارد و میان‌کوه در مدارس حاضر می‌شوند، گفت: هرگونه تعطیلی و عدم حضور در مدارس طبق مصوبات ستاد مبارزه با کرونای استان است.

حضور ۹۰ درصدی دانش‌آموزان کوهرنگ‌، میان‌کوه  و فلارد در مدرسه

فرحناز قائدامینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: آموزش در مدارس تحت هیچ عنوانی تعطیل نخواهد شد و آنچه در ستاد مبارزه با کرونای استان مطرح شد این بود که مدارس باز هستند، حضور معلمان و مدیران الزامی است اما حضور دانش‌آموزان اختیاری است.
 
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: کلاس‌ها به صورت ۳۵ دقیقه‌ای در فضای شاد و یا به صورت حضوری برگزار می‌شود و مجموع دو کلاس، ساعت کاری معلمان است.

 وی خاطرنشان کرد: تمام مناطق، ادارات کل و مدارس استان اطلس آموزشی را تهیه کرده‌اند یعنی ما اطلاع داریم که چه تعداد از دانش‌آموزان به شبکه‌ شاد دسترسی دارند و یا چه تعداد از دانش‌آموزان در مدرسه حاضر می‌شوند که برای هر گروه برنامه مختص آنان تهیه می‌شود.

قائدامینی ادامه داد: ادارات ما حتی برای دانش‌آموزانی که به هیچ‌کدام از راه‌های آموزشی دسترسی ندارند برنامه دارد و از طریق راهبران و گروه‌های آموزشی به آنان آموزش می‌دهند.

وی در خصوص تعطیلی مدارس که هفته گذشته در ستاد مبارزه با کرونای استان مطرح شد، توضیح داد: مقرر شد آموزش به صورت غیرحضوری باشد مگر در روستاهای که توان مالی استفاده از فضای مجازی را ندارند و یا اینکه زیرساخت‌های آموزش مجازی در آن مناطق وجود ندارد‌ که عمده این مدارس با تعداد دانش‌آموزان کم هستند و کلاس‌ها در این مدارس به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در بین مناطق استان اردل، کیار و کوهرنگ با اعلام شرایط عادی همانند قبل به آموزش حضوری خود ادامه دادند و معلم و مدیر در مدرسه حضور دارند، لازم به ذکر است کوهرنگ، میان‌کوه و فلارد بالاترین میزان حضور نزدیک به ۹۰ درصد دانش‌آموزان را داشتند و هرگونه تعطیلی مبنی بر عدم حضور در مدارس طبق مصوبات قبلی ستاد مبارزه با کرونای استان است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول