اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سند توسعه فرهنگ و هنر اصفهان رونمایی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: سند توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان در دست تدوین است و به زودی رونمایی خواهد شد.

سند توسعه فرهنگ و هنر اصفهان رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، حجت‌الاسلام رمضانعلی معتمدی در دیدار با رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان به بیان گزارشی از عملکرد این اداره کل پرداخت و گفت: شورای فرهنگ عمومی به عنوان پارلمان فرهنگی استان فعالیت‌های خوبی در دست اقدام دارد و هفته گذشته همایش استانی شورای فرهنگ عمومی استان به مناسبت روز فرهنگ عمومی به صورت وبینار برگزار کردیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه تعامل و ارتباط خوبی با ائمه جمعه استان داریم، افزود: سند تقویت کارکرد مساجد و نیز کارگروه فضای مجازی ذیل شورای فرهنگ عمومی انجام شده و این دو سند در سطح کشور مطرح شده و در دست بررسی است.

وی خاطرنشان کرد: سند توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان در دست تدوین است و به زودی رونمایی خواهد شد.

سید مسعود خاتمی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان نیز با ابراز خرسندی از این دیدار اظهار کرد: هرکدام از شهرستان‌های استان ویژگی‌های خاص خود را دارد و شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار نیز مردم متدین داشته و سابقه تاریخی زیادی دارد.

وی با اشاره به بحث تهاجم فرهنگی دشمن با بیان اینکه وظیفه همگی ماست که برای مباحث فرهنگی تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: اکنون نیز تعاملات خوبی بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نمایندگان مجلس وجود دارد که می‌توانیم از این تعاملات برای بهبود شرایط بهره ببریم.

به گزارش فارس، دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ۱۷ آبان در دفتر مدیرکل انجام شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول