اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

رشد ۵۰ درصدی توسعه صنایع تبدیلی و غذایی در چهارمحال و بختیاری

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح و توسعه واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی در سال‌های ۹۸_۹۹ رشد ۵۰ درصدی داشته است.

رشد ۵۰ درصدی توسعه صنایع تبدیلی و غذایی در چهارمحال و بختیاری

طهمورث فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: مجموع کل واحدهای صنایع تبدیلی و غذایی که در طول سال 98 به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند 15 مورد بوده که این رقم در سال 99 به 20 واحد رسیده است که نشان از رشد بیش از 50 درصدی در صنایع غذایی و تبدیلی استان دارد.

مدیر صنایع تبدیلی و غدایی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: بر اساس برش استانی شاخص‌های ارزیابی عملکرد، تعهد این مدیریت در سال ۱۳۹۸ بطور متوسط ده و نیم درصد بوده که دو درصد بیشتر از میانگین رشد کشوری است.

 وی اظهار کرد: خوشبختانه در سال قبل تعداد 123 مورد جواز تاسیس  صادر گردیده است که این امر شاخص خیلی مهمی در تعیین، تثبیت و برنامه‌ریزی درست در سال جهش تولید خواهد بود که امیدواریم در سال جاری با تشویق سرمایه‌گذاران بتوانیم جهش تولید در محصولات صنایع تبدیلی و غذایی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول