اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

مشاوره دوربین مداربسته تحت شبکه با ایده آل گستر

استفاده از دوربین‌‌‌‌های مدار بسته در ادارات، اماکن تجاری و حتی منازل، در سال‌های اخیر رواج بیشتری یافته است. در این بین، بسیاری از افراد، به دنبال نصب و راه‌اندازی دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه هستند؛ اما اطلاعات زیادی درباره آن‌ها ندارند.

مشاوره دوربین مداربسته تحت شبکه با ایده آل گستر

اگر تصمیم به خرید و راه‌اندازی یک سیستم دوربین مدار بسته تحت شبکه گرفته‌اید و در این‌باره به مشاوره و راهنمایی احتیاج دارید، ما ایده آل گستر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

شرکت ایده آل گستر بیش از دو دهه است که به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز محصولات مخابراتی در ایران فعالیت می‌کند. یکی از تخصص‌های اصلی این شرکت، فروش و راه‌اندازی انواع دوربین‌ مداربسته پاناسونیک است. به همین خاطر، می‌توانید تمامی اطلاعات لازم در رابطه با راه‌اندازی سیستم‌های مدار بسته تحت شبکه را از مشاورین و کارشناسان فروش ایده آل گستر دریافت نمایید.

دوربین مدار بسته تحت شبکه چیست؟

دوربین‌های مدار بسته در ابتدا، تنها به صورت آنالوگ به بازار عرضه می‌شدند. این دوربین‌ها برای ارسال اطلاعات، از خطوط آنالوگ و کابل کواکسیال استفاده می‌کردند. اما با گذشت زمان و پیشرفت روزافزون تکنولوژی، مشخص شد که تصاویر ارسالی توسط دوربین‌ مدار بسته آنالوگ، کیفیت مطلوبی ندارند. این عامل سبب شد تا راه برای ظهور دوربین‌های تحت شبکه باز شود.

یک دوربین مدار بسته تحت شبکه، تصاویر و اطلاعات خود را به صورت داده‌های دیجیتال و در قالب پروتکل‌های شبکه ارسال می‌کند. این دوربین‌ها ممکن است تصاویر ضبط شده را بر روی یک دستگاه جداگانه به نام NVR ذخیره کنند. البته نوعی دیگر از دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه نیز در بازار موجود هستند که تصاویر را بر روی حافظه یا رم که بر روی خودشان نصب می‌شود، ذخیره می‌کنند.

از آنجایی که این دوربین‌ها از پروتکل‌های شبکه استفاده می‌کنند، طبیعتا امکانات بیشتری را نسبت به دوربین‌های آنالوگ در اختیار کاربران قرار می‌دهند. از جمله مزیت‌های استفاده از این دوربین‌ها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بیشتر تصاویر با توجه به استفاده از سیستم‌های کدنگاری پیشرفته
کیفیت بیشتر و چهار برابری تصاویر نسبت به دوربین‌های آنالوگ
انتقال صدای دوطرفه (این قابلیت باعث می‌‎شود که دوربین‌های مدار بسته گاها در نقش گوشی موبایل نیز ظاهر شوند)
انتقال برق و تصویر از طریق یک کابل مشترک و عدم نیاز به انشعاب جدید برق برای آن‌ها

در اوایل ظهور این دوربین‌ها و تا سال 2008، امکان استفاده از دوربین‌هایی با برندهای مختلف در یک مجموعه وجود نداشت. (به عنوان مثال شما مجبور بودید تمام دوربین‌های نصب شده در ساختمان مسکونی خود را از نوع پاناسونیک انتخاب کنید).

اما با ظهور فناوری ONVIF امروزه تمامی دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه (فارغ از برند سازنده آن‌ها) میتوانند در کنار هم کار کنند.

همانطور که اشاره شد،؛ کیفیت بالای تصاویر در دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه، یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن‌ها محسوب می‌شود. جالب است بدانید که دوربین‌های آنالوگ برای نشان دادن کیفیت تصویر، از واحد TVL استفاده می‌کنند و بیشترین کیفیت تصویر در این دوربین‌ها، مقدار  TVL 720 است.

این درحالیست که دوربین‌های تحت شبکه، برای کیفیت تصویر از مگاپیکسل استفاده می‌کنند. اگر کیفیت تصویر بهترین دوربین مدار بسته آنالوگ را بر حسب مگاپیکسل بیان کنیم، به عدد 0.5  مگاپیکسل می‌رسیم. در حالی که هم اکنون، دوربین‌های تحت شبکه‌ای با کیفیت 25 مگاپیکسل نیز در بازار موجود هستند.

اگر بخواهیم در ارتباط با معایب دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه صحبت کنیم، در نگاه اول، قیمت بالای این محصولات مواجه می‌شویم. متاسفانه دوربین‌‌های تحت شبکه در قیاس با دوربین‌های آنالوگ، قیمت تقریبا گرانی دارند.

دوربین مدار بسته تحت شبکه پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در زمینه ساخت دوربین‌های مدار بسته تحت شبکه، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دوربین‌های ساخت پاناسونیک، کیفیت بسیار بالای دارند، از دوام مناسبی برخوردارند و از همه مهم‌تر قیمت آن‌ها نیز در مقایسه با سایر برندها مناسب‌تر است.

 

پاناسونیک دوربین‌های تحت شبکه خود را در انواع مدل‌های مختلف تولید و روانه بازار کرده است، البته تمامی این مدل‌ها، از کیفیت و دوام بسیار خوبی برخوردارند و تنها تفاوت آن‌ها، در قابلیت‌ها و به طبع قیمتشان است.

در ادامه به بررسی چند نمونه از بهترین مدل‌های تلفن تحت شبکه پاناسونیک می‌پردازیم:

دوربین مدار بسته تحت شبکه WV-SV598

قابلیت‌های برجسته و مهم این دوربین عبارتند از:

کیفیت تصویر فول اچ دی
ضد مه و گرد و غبار
پشتیبانی از کارت حافظه برای ذخیره تصاویر
دارای ویژگی ضد نور
مقاوم در برابر ضربه
کاهش نویز دیجیتال

دوربین مدار بسته تحت شبکه WV-SPN631

این مدل یکی از بهترین دوربین‌های تحت شبکه پاناسونیک محسوب می‌شود. قابلیت‌های کلیدی SPN631 عبارتند از:

کیفیت تصویر فول اچ دی
ضد مه و گرد و غبار
تکنولوژی سوپر داینامیک
دارای قابلیت دید در شب
دارای حساسیت به حرکت
کاهش نویز دیجیتال

دوربین مدار بسته تحت شبکه WV-SF138

اگر به دنبال یک مدل ایده آل از دوربین‌های تحت شبکه پاناسونیک هستید، ما به شما SF138 را پیشنهاد می‌کنیم. در زیر به مهم‌ترین قابلیت‌های این دوربین اشاره شده است:

کیفیت تصویر فول اچ دی
قابلیت ضبط صدا
دارای لنز چرخشی
قابلیت تشخیص چهره
مناسب برای فضای داخلی
مناسب برای مه و دود

خرید دوربین مدار بسته تحت شبکه

شما برای خرید یک دوربین مدار بسته تحت شبکه چه برندی را در نظر دارید؟ برای خرید دوربین مورد نظرتان به کجا مراجعه می‌کنی؟ اگر هنوز نتوانسته‌اید به این دو سوال پاسخ دهید، در ادامه با ما همراه باشید.

همانطور که گفته شد، شرکت پاناسونیک یکی از بهترین برندها در زمینه ساخت و طراحی انواع دوربین مدار بسته تحت شبکه به شمار می‌رود. با توجه به مقبولیت زیاد این شرکت در ایران، ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که برای خرید یک دوربین مدار بسته تحت شبکه، حتما پاناسونیک را مد نظر داشته باشید.

و اما سوال دوم! ‌بی‌تردید بهترین راه برای خرید یک دوربین مدار بسته تحت شبکه پاناسونیک، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر و مجاز این شرکت است.

شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندکی رسمی و مجاز محصولات اداری و مخابراتی پاناسونیک و تحت نظر اتحادیه مخابراتی ایران مشغول به فعالیت است. کلیه محصولاتی که در ایده آل گستر به مشتریان عزیز عرضه می‌شوند ( از جمله انواع دوربین‌های مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه)  اصل و با کیفیت اورجینال پاناسونیک می‌باشند.

لازم به ذکر است که شما با خرید از ایده آل گستر، می‌توانید از یک گارانتی معتبر و 12 ماهه نیز برخوردار شوید.

همچنین شما همراهان گرامی می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر به آدرس www.idehal.org از جدیدترین مدل‌های دوربین مدار بسته پاناسونیک بازدید کرده و اطلاعات لازم را در رابطه با آن‌ها به دست بیاورید.

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول