اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تصادف پل طرق، فقط ۴ مصدوم داشت/ ۱۴ مجروح در نتیجه ۱۰ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های خراسان رضوی

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه اطلاق تصادف زنجیره ای به حادثه برخورد چهار خودرو اشتباه و نوعی بزرگنمایی است، گفت: صبح امروز برخورد چهار وسیله نقلیه در آزادراه شهید شوشتری محدوده پل طرق، منجر به مصدوم شدن چهار نفر شد.

تصادف پل طرق، فقط ۴ مصدوم داشت/ ۱۴ مجروح در نتیجه ۱۰ فقره تصادف طی ۲۴ ساعت گذشته در جاده‌های خراسان رضوی

سرهنگ حسین میش مست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: صبح امروز برخورد چهار وسیله نقلیه در آزادراه شهید شوشتری محدوده پل طرق، منجر به مصدوم شدن چهار نفر شد که به علت سطحی بودن جراحات به صورت سرپایی مداوا و از بیمارستان مرخص شدند.

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی با بیان اینکه اطلاق تصادف زنجیره‌ای به حادثه برخورد چهار خودرو اشتباه و نوعی بزرگنمایی است، افزود: تفاوت تعداد مجروحان در گزارش‌های پلیس و اورژانس هم به این علت است که آنها کل مراجعین یک حادثه به بیمارستان را جزو مصدومین اعلام می‌کنند در حالی که معمولا افراد خانواده و همراهانی که در هر وسیله نقلیه هستند به همراه مصدوم به بیمارستان می‌روند در حالی که خودشان مصدوم نیستند.

وی تصریح کرد: این تصادف صرفا یک تصادف جرحی با چهار مجروح است و علت این حادثه هم لغزندگی سطح جاده در ابتدای صبح گزارش شده است.

میش مست بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ فقره تصادف جرحی در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی 14 مجروح بر جا گذاشته است.

جانشین فرماندهی پلیس راه خراسان رضوی درباره وضعیت فعلی ترافیک در جاده های استان، گفت: در حال حاضر محور شمال در سمت مشهد به چناران، محدوده گلبهار و نیز آزاد راه شهید شوشتری هر دو باند رفت و برگشت ترافیک پرحجمی دارد و سایر محورها ترافیک عادی و روان است.

میش مست از رانندگان خواست با توجه به شرایط جوی فعلی و پیش بینی هواشناسی نکات ایمنی لازم از جمله حفظ فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

گفتنی است؛ باران که از سحرگاهان امروز مهمان خراسان رضوی بود بیشتر محور‌های استان را فرا گرفت و موجب لغزندگی این معابر شد؛ بارش باران‌های رگباری تا فردا در خراسان رضوی ادامه دارد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول