اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در ساوه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در عملیات اخیر پلیس این شهرستان در حوزه ماموریتی کلانتری ۱۱ و بخش نوبران این شهرستان خبرداد.

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در ساوه

علی اکبر عیسی آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در ادامه طرح های امنیت بخش پلیس و در پیگیری گزارش های مردمی به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ و با توجه به اعلام پیام های مردمی در خصوص ایجاد مزاحمت تعدادی اراذل و اوباش در حوزه ماموریتی کلانتری ۱۱ و بخش نوبران این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
وی ادامه داد: در این راستا در عملیات های اخیر پلیس شهرستان، تعداد ۱۱ نفر از افرادی که با اقدامات خود ضمن خدشه‌دار کردن امنیت عمومی و موجب نارضایتی شهروندان شده بوند توسط ماموران انتظامی شهرستان شناسایی و در اقدام های ضربتی دستگیر و برای برخورد قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با تاکید بر استمرار اجرای این گونه طرح‌ها برای ارتقاء امنیت در سطح شهرستان گفت: پلیس به هیچ وجه به مخلان نظم و امنیت، اجازه فعالیت و قدرت‌نمایی نخواهد داد.
 
عیسی‌آبادی از مردم خواست، در صورت اطلاع از فعالیت اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول