اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

«بیژن مقدم» شخصیتی فراجناحی و مورد اعتماد رسانه ها است

مدیر مسئول پایگاه خبری همدلی و همت گفت: بیژن مقدم با سابقه چند ده ساله در رسانه های کشور، شخصیتی فراجناحی ، پایبند به اصول حرفه ای ، محبوب، ارزشی ، جوان و قابل اعتماد برای مدیران مسئول رسانه ها و مطبوعات است.

«بیژن مقدم» شخصیتی فراجناحی و مورد اعتماد رسانه ها است

سیداحمد نبوی مدیر مسئول پایگاه خبری همدلی و همت و از حامیان بیژن مقدم در هجدهمین دوره انتخابات مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات در گفت و گو با خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس گفت: امروز جریان اطلاع رسانی در کشور بدلیل فضاهای دو قطبی سنگین حاکم بر دولت های مختلف در سی و چند سال گذشته روزگار بسیار سختی را می گذرانند.

وی افزود: متاسفانه در بسیاری از مواقع انتقاد از دولت ها و دستگاه های اجرایی برای رسانه ها پر هزینه و پرمخاطره است و روز نامه نگاران نیز در شرایط سخت معیشتی امروز قادر نیستند تا از تمام ظرفیت واقعی خود برای کمک به سالم سازی نهادها استفاده کنند.

نبوی گفت: در این شرایط به نظر میرسد وجود یک دولت انقلابی و جوان فراجناحی در سال 1400 بتواند راه را برای ایجاد اعتماد سازی در بین مردم مهیا نماید که بستر این اعتماد سازی را رسانه ها راهبری خواهند کرد.

وی ادامه داد: انتخابات نماینده مدیران مسئول رسانه ها و مطبوعات در 20 آبان سال جاری یکی از نماد ها و فضا های لازم برای اعتماد سازی با مردم جهت مشارکت در انتخابات 1400 خواهد بود.

نبوی تاکید کرد: کسی میتواند این قشر فهیم و موثر را نمایندگی کند که نه تنها جریان ارزشی رسانه ها از او حمایت می کنند ، بلکه جریان مستقل مطبوعات و رسانه ها نیز او را قابل اعتماد می دانند.
وی اظهارداشت: آقای بیژن مقدم مدیر مسئول سایت الف با سابقه چند ده ساله در رسانه های کشور، شخصیتی فراجناحی، پایبند به اصول حرفه ای، محبوب، ارزشی، جوان و قابل اعتماد برای مدیران مسئول رسانه ها و مطبوعات است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول