اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مشکلات صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک رفع می‌شود

فرماندار شهرستان قرچک گفت: در سال مزین به نام «جهش تولید» با دستور استاندار و پیگیری‌های انجام گرفته، رفع مشکل صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک در حال انجام است.

مشکلات صدور اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی قرچک رفع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار قرچک صبح امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان قرچک که منظور پیگیری مصوبات سفر استاندار به قرچک همچنین بررسی مشکلات بیمه‌ای، تسهیلات و انشعابات برخی واحدهای تولیدی برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور استاندار تهران در راستای رفع مشکلات شهرستان، موانع تولید و رونق اقتصادی شهرستان و درخواست‌های تولیدکنندگان مطرح و راهکارهای برون رفت از این مشکلات ارائه شد.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین این موضوعات مشکلات مربوط به اسناد مالکیتی واحدهای تولیدی شهرک صنعتی بود که در این باره دستورات لازم به ادارات کل استانی ارائه شده و وظایف در حال پیگیری است.

فرماندار قرچک ادامه داد: با توجه به ضرورت افزایش واحدهای گلخانه‌ای و استفاده از سیستم آبیاری نوین در بخش کشاورزی، باید شهرداری و تمام دستگاه‌های اجرایی در صدور مجوزهای قانونی با سرعت بیشتری عمل کرده و گزارش اقدامات را به طور مرتب به دبیرخانه ارسال کنند.

خطیبی خاطرنشان کرد: همه ادارات باید همکاری داشته تا در اسرع وقت عملیات اجرایی دهکده سفال آغاز شود و در پاسخ به استعلامات تسریع کنند.

وی بیان کرد: از واحدهای تولیدی انتظار می‌رود با برطرف شدن مشکلات، در راستای افزایش ظرفیت تولید، جذب سرمایه و جذب کارگر حداکثر تلاش خود را بکار گیرند و در سال «جهش تولید» برای رونق اقتصادی و اشتغال بیشتر در شهرستان گام بردارند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول