اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ساختمان جدید دریابانی بندرلنگه افتتاح شد+ عکس

ساختمان جدید دریابانی بندرلنگه با حضور فرمانده دریابانی هرمزگان افتتاح شد.

ساختمان جدید دریابانی بندرلنگه افتتاح شد+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، ساختمان جدید دریابانی بندرلنگه عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه، سردار حسین دهکی فرمانده دریابانی هرمزگان، امین خسروی فرمانده دریابانی بندرلنگه، خلیل محامدی معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مسؤولان این شهرستان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام جواداسماعیل نیا امام جمعه شهرستان بندرلنگه در آئین افتتاح این پایگاه، اظهار کرد: امنیت پایدار در مرزهای آبی مرهون زحمات دریابانی است و حضور مقتدرانه این نیروهای فداکار این امنیت را به وجود آورده است.

وی افزود: نیروهای خدوم دریابانی نیازمند توجه بیشتر مسؤولان شهرستان و استان هستند و حفظ این امنیت مستلزم داشتن امکانات بروز و کافی است.

امام جمعه شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه مردمداری را در راس کار خود قرار دهید، اضافه کرد: از عوامل موفقیت این نیرو مشارکت مردم و جلب رضایت آنهاست.

 سردار حسین دهکی فرمانده دریابانی هرمزگان نیز پیش از آئین افتتاحیه پایگاه جدید دریابانی بندرلنگه در دیدار با امام جمعه این شهرستان ، افزود: معضل بزرگی که گاها مردم را اذیت می‌کند نبود انضباط شناورها در دریا است  تعداد زیادی شناور بلاتکلیف در دریا وجود دارد و تا این وضعیت سامان پیدا نکند صیادی مشکل، مردم ناراضی و یک عده نیز سوء استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: مسؤولان گردشگری، شیلات، بنادر و دریانوردی، صنعت و معدن و.. برای ساماندهی شناورهای فاقد مجوز به کمک دریابانی بیایند و ائمه جمعه ظرفیت‌ بسیار خوبی برای هماهنگی و مطالبه از دستگاه‌های مرتبط دارند.

فرمانده دریابانی هرمزگان خاطرنشان کرد: همانطور که در خشکی انضباط خودرویی وجود دارد و خودروها کنترل می‌شوند نظم شناوری در دریا نیز بسیار مهم است.

گزارش از فتح الله کمانداری

انتهای پیام/88028

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول