اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جلسات رودرروی دولتمردان با مردم سرمایه اجتماعی نظام را بالا می‌برد/ افزایش کارایی مدیران با استماع طرح‌های مردم

نماینده ملایر در مجلس با اشاره به دیدار کشاورزان و صادرکنندگان محصولات کشاورزی این شهرستان با وزیر جهاد گفت: برپایی جلسات دولتمردان با مردم سرمایه اجتماعی نظام را بالا می‌برد ضمن اینکه آنها طرح‌های مردم را مستقیما استماع می‌کنند.

جلسات رودرروی دولتمردان با مردم سرمایه اجتماعی نظام را بالا می‌برد/ افزایش کارایی مدیران با استماع طرح‌های مردم

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: چند روز پیش جلساتی را با کشاورزان و دامداران و صادرکنندگان محصولات کشاورزی ملایر داشتیم که آنها انتقادات زیادی از نحوه‌ی مدیریت کشور در این حوزه داشته و ناراحت بودند.

وی با بیان اینکه استماع بیان نظرات مردم از سوی مسئولان ممکن است موجب ایجاد ناراحتی‌ها و بدگمانی‌ها شده و سرمایه‌ی اجتماعی نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد افزود: موضوع را با وزیر جهاد در میان گذاشتم و قرار شد که جلسه‌ای بین نمایندگان کشاورزان و وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی در همین ارتباط برگزار شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس تصریح کرد: روز گذشته این جلسه تشکیل شده و نمایندگان حوزه کشاورزی ملایر رودررو حرفهای دلشان را به وزیر جهاد گفتند؛ البته انتقاداتی را هم مطرح کرده و پیشنهادهای خودشان را ارائه دادند.

بیگی نژاد خاطرنشان کرد: وزیر و معاونین مربوطه هم توضیحات لازم را گفتند و برنامه‌های آینده خودشان را هم تشریح کرده و جلسه در یک فضای صمیمی پایان یافت.

وی ضمن تشکر از وزیر جهاد کشاورزی که بی واسطه با مردم صحبت کردند افزود: در شرایطی که مردم از مشکلات اقتصادی ناراحت هستند نمایندگان مجلس و مسوولین دولتی باید حرف دل مردم را از نزدیک بشنوند چرا که ممکن است طرح‌هایی از این جلسات بیرون بیاید که اگر این جلسات تشکیل نشود حصول آن امکان پذیر نباشد.

نماینده ملایر در مجلس خاطرنشان کرد: کشاورز و یا دامدار در خط مقدم تولید هستند و موضوعات را با تمام وجود لمس می‌کنند و ممکن است نمایندگان مجلس و مسئولین دولتی از راه دور متوجه مشکلات نشوند و راهکاری از سوی مردم ارائه نشود که به ذهن مدیران نرسیده باشد.

بیگی نژاد در پایان از مسوولان و کارگزاران نظام خواست زمانی را برای صحبت مستقیم با مردم در نظر بگیرند چرا که این اقدام موجب افزایش سرمایه اجتماعی نظام شده و کارایی مدیران هم بالاتر می‌رود.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول