اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تعدادی از کارگران اخراج شده هفت‌تپه به کار برگشتند/ پرداخت حقوق کارگران به روز است

سخنگوی قوه قضائیه گفت: حقوق معوقه کارگران هفت‌تپه پرداخت شده و در حال حاضر حقوق آن‌ها به‌روز است.

تعدادی از کارگران اخراج شده هفت‌تپه به کار برگشتند/ پرداخت حقوق کارگران به روز است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اصحاب رسانه در مورد آخرین اقدامات قوه قضاییه پیرامون شرکت هفت تپه، گفت: سیاست قوه قضاییه در رسیدگی به پرونده‌های شرکت‌های تولیدی، کشاورزی و صنعتی این است که هم به اتهام متهمان رسیدگی نماید و هم به گونه‌ای تدبیر شود که کار و تولید تعطیل نشده، کارگران بیکار نگردند و حقوق کارگران هم به موقع استیفا شود.

وی ادامه داد: در این پرونده رسیدگی‌های قضایی در حال انجام است و در کنار رسیدگی قضایی، به جهت حمایت از تولید و اشتغال و استیفای حقوق معوقه کارگران هفت تپه، از ناحیه قوه قضاییه اقدامات متعددی انجام شده است.

سخنگوی قوه قضاییه خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مختلف با مقامات اجرایی، امنیتی و قضایی در سطح استان و در سطح ملی در دادستانی کل کشور، حضور معاون دادستان کل کشور در مجموعه هفت تپه و پیگیری و یافتن راهکار برای تامین حقوق معوقه کارکنان از جمله اقدامات صورت گرفته است که خوشبختانه با اقدام از ناحیه قوه قضاییه، حقوق معوقه پرداخت شده و الان پرداخت حقوق کارگران به روز است.

اسماعیلی تاکید کرد: با حمایت و اقدامات ویژه قوه قضاییه، نه تنها از تعطیلی مجموعه جلوگیری شد، بلکه کِشت تداوم پیدا کرد و کارخانجات و مجموعه آسیب ندید.

وی افزود: تعدادی از کارگران اخراج شده بودند که پیگیری شد و به کار برگشتند و مشغول کار هستند.

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: وضعیت خود شرکت از طریق مجاری قانونی و هیات داوری در حال بررسی است، اینکه سرنوشت چه خواهد شد باید تحمل کرد که مراجع ذیصلاح تصمیم بگیرند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول