اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

خدمت به شهدا فرهنگ‌سازی شود

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم گفت: خدمت به شهدا یک ارزش است و باید به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شود و در این راستا لازم است فرهنگسازی صورت گیرد.

خدمت به شهدا فرهنگ‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حاجی زاده عصر امروز در آئین کاشت هزار و 90 اصله نهال به یاد شهدای قم در بوستان یادمان شهدا، اظهار کرد: شهدا برای امنیت و آرامش امروز جامعه ما از خون خود گذشتند و جانشان را برای این انقلاب فدا کردند.

وی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توانستیم انقلاب، دفاع مقدس و امام راحل را درک کنیم، تصریح کرد: امروز در شهر انقلابی قم مسوولیت ها بر عهده مدیران انقلابی است و همواره نسبت به جایگاه شهدا آگاهی دارند.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با اشاره به مدت زمان فعالیت این کنگره بیان کرد: کنگره شهدا یکسال است که فعالیت خود را آغاز کرده و شهرداری و شورای اسلامی شهر قم از ابتدا تا کنون پای کار بودند و هر آنچه در توان داشتند برای شهدا به کار بستند.

وی ضمن تقدیر از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و صدا و سیمای مرکز نور در اجرای برنامه های کنگره شهدا، عنوان کرد: امیدواریم خدمت به شهدا و خانواده شهدا به یک فرهنگ تبدیل شود.

حاجی زاده با تاکید براینکه شهدا خون پاکشان برای دفاع از انقلاب به زمین ریخته شد و هیچ اقدامی نمی تواند این موضوع را جبران کند، تصریح کرد: امروز به صورت نمادین به یاد شهدا درخت کاشته می شود تا فرزندانمان در آینده متوجه فداکاری هایی که شهدا برای ما انجام دادند باشند و به خون شهدا احترام بگذارند.

وی با تاکید براینکه امنیت امروز مدیون خون شهداست، خاطرنشان کرد: شهدا تکیه گاه ما محسوب می شوند و امیدواریم تا زنده هستیم قدردان خون شهدا باشیم و فرصت ها را مغتنم بشماریم.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم با تاکید براینکه ما معتقدیم شهدا زنده هستند و چراغ راه جامعه محسوب می شوند، خاطر نشان کرد: برنامه های کنگره هر جمعه به شهدا گزارش می شود و در این راه بازخوردهای مثبتی از سوی شهدا دیده ایم.

انتهای پیام/78005*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول