اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مرجع پاسخگویی در خصوص افزایش قیمت‌ها صمت است/ مدیرکل صمت در دسترس نیست

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خوزستان گفت: مرجع پاسخگویی در خصوص افزایش قیمت یک محصول معاونت بازرگانی اداره کل صمت استان است و مجموعه تعزیرات حکومتی وظیفه رسیدگی به شکایات در این خصوص را دارد.

مرجع پاسخگویی در خصوص افزایش قیمت‌ها صمت است/ مدیرکل صمت در دسترس نیست

نعمت‌الله بیرانوندی مدیرکل تعزیرات حکومتی خوزستان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، در پاسخ به این سوال که چرا قیمت برخی اجناس افزایش چند برابری داشته است، اظهار کرد: در خصوص گرانی یک محصول، اگر با مجوز ستاد تنظیم بازار باشد موردی ندارد، اما اگر مجموعه اداره کل صمت به ما اعلام تخلف کند و افزایش قیمت بدون مجوز باشد، قطعاً رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: در اجرای فرمان اخیر رهبری در مسئله کنترل قیمت‌ها، با هماهنگی سایر دستگاه‌های ذیربط، گشت‌های نظارتی و سیار را تشدید کرده‌ایم و حتی در ساعات غیرکاری و به صورت ۲۴ ساعته نیز موارد را در صورت درخواست مراجع مرتبط بازرسی و رصد می‌کنیم.

وی همچنین به نتایج گشت‌های نظارتی اشاره و ابراز کرد: در همین مدت اخیر چند انبار که در آن‌ها احتکار صورت گرفته بود، کشف و پرونده آن‌ها نیز در حال رسیدگی است.

وی گفت: وظیفه اداره کل تعزیرات حکومتی به طور ذاتی نظارتی نبوده و در اصل ماموریت ما رسیدگی به شکایاتی است که افراد حقیقی یا حقوقی به ما مراجعه و اعلام می‌کنند.

اخیراً مخاطبان خبرگزاری فارس با ارسال پیام‌هایی از افزایش ناگهانی قیمت کالاها گلایه‌مند بوده و خواستار بررسی مسئله شدند.

خبرنگار خبرگزاری فارس قصد پیگیری موضوع را از مدیرکل صمت خوزستان داشت که با عدم پاسخگویی وی مواجه شد.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول