اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای ۶ میلیارد تومان پروژه برق در تویسرکان

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان از اجرا و تکمیل پروژه‌های 6 میلیارد تومان پروژه برق‌رسانی در آبان‌ماه خبر داد و گفت: پروژهای بالا در برنامه «الف ـ ب ـ ایران» ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای ۶ میلیارد تومان پروژه برق در تویسرکان

رضا جلیلوند امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در تویسرکان از آغاز عملیات اجرایی ۴ میلیارد تومان پروژه برق رسانی و تامین روشنایی شرکت توزیع برق این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: دو پروژه تامین روشنایی خیابان کنارگذر سرابی و اصلاح و بهینه‌سازی و تامین روشنایی معابر روستایی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال اجراست.

وی با اشاره به احداث شبکه توزیع فشار متوسط و پست هوایی به منظور روشنایی باغات روستای وردآور، کمربندی شهر سرکان و فاز دوم گنبد سرابی با صرف 2 میلیارد تومان گفت: تکمیل پروژه برق‌رسانی به چاه‌های آب دشت فریازان و سگاوی با اعتبار یک میلیارد تومان در حال انجام داریم.

مدیر شرکت توزیع نیروی برق تویسرکان با تقدیر از کمک نماینده مردم تویسرکان در مجلس برای جذب اعتبار به منظور اجرایی شدن پروژه‌های بالا افزود: کلنگ‌ آغاز عملیات این پروژه‌ها با حضور مسوولان استانی و شهرستان به زمین زده شد.

وی درباره پروژه‌های در دست اقدام  با 2 میلیارد اعتبار از محل اعتبارات داخلی شرکت توزیع نیروی برق  شهرستان گفت: جایگزینی کابل خودنگهدار با شبکه سیمی در روستاهای سید شهاب، آرتیمان، حاشیه شهر تویسرکان در حال انجام است.

جلیلوند اصلاح، بهینه و جابجایی شبکه توزیع ۲۵ روستا در سطح شهرستان از محل اعتبارات تملک داریی و اجرای پروژه‌های توسعه روستایی و شهری از اعتبار بند «د» پروژه‌های دیگر در دست اقدام دانست و متذکر شد: زمان تعریف شده برای تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های بالا تا پایان آبان است.

وی به اجرای برنامه «الف ـ ب ـ ایران» در وزارت نیرو در هر ماه در یکی از استان‌های کشور اشاره کرد و گفت: ماه آینده ویژه برنامه «الف ـ ب ـ ایران » در استان همدان برگزار می‌شود و در این برنامه ۶ میلیارد پروژه تویسرکان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/89010

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول