اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

76 درصد ادارات استان گزارش کرونایی نداده اند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم از عدم وصول گزارش 76 درصد دستگاه های اجرایی و ادارات استان در زمینه نظارت بر إعمال شیوه نامه های بهداشتی مبارزه با کرونا خبر داد.

76 درصد ادارات استان گزارش کرونایی نداده اند

محمدرضا گروسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم با بیان این که توسعه خدمات الکترونیک در استان در حال پیگیری است خاطر نشان کرد: یکی از برنامه ها در این موضوع آن است که هر هفته 5 دستگاه اجرایی برای بررسی وضعیت و تمهید زیرساخت های لازم درباره توسعه خدمات الکترونیک به اداره کل ارتباطات و فناوری های اطلاعات استان دعوت می شوند تا فرآیندهای این امر تسریع شود.

وی افزود: تأکید استانداری در وضعیت شیوع کرونا، برگزاری حتی الامکان جلسات ادارات و دستگاه های اجرایی به شیوه ویدئوکنفرانسی و در صورت لزوم، برگزاری با حداکثر حضور 15 نفر است که این امر بر اساس بخشنامه ای به همه دستگاه ها ابلاغ شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم ضمن گلایه از دستگاه ها و اداراتی که گزارش های خود را درباره نظارت بر إعمال شیوه نامه های بهداشتی ارائه نکرده اند اظهار کرد: 91 دستگاه از 120 دستگاهی که باید در این موضوع گزارش می دادند، هنوز گزارش خود را ارسال نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه شاید حتی لازم باشد یکی از ادارات متخلّف یک روزه و به صورت نمادین پلمب شود یادآور شد: البته 96 دستگاه اجرایی استان هم برای اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی مبارزه با کرونا دستور گرفته بودند که شاید این تبلیغات را انجام داده باشند، اما در هر صورت گزارشی در این موضوع نیز به ما واصل نشده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم همچنین از رؤسای ادارات خواست تا شخصا به این موضوعات ورود پیدا کنند و گزارش های لازم را ارسال کنند.

انتهای پیام/2258*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول