اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

توضیحات روابط‌عمومی ریاست جمهوری درباره کمک به دانشگاه شهید بهشتی

روابط‌ عمومی دفتر رئیس جمهوری در اطلاعیه‌ای در پاسخ به خبری درباره اعتبار تخصیص یافته برای دانشگاه شهید بهشتی توضیحاتی ارائه داد.

توضیحات روابط‌عمومی ریاست جمهوری درباره  کمک به دانشگاه شهید بهشتی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، روابط‌عمومی دفتر رئیس جمهوری در اطلاعیه‌ای در پاسخ به خبری درخصوص اعتبار تخصیص یافته برای دانشگاه شهید بهشتی، تاکید کرد: آنچه به نقل از رئیس سازمان بازرسی کل کشور در یکی از رسانه ها منتشر شده اشتباه و احتمالا حاصل ارائه اطلاعات نادرست به ایشان بوده است.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: سازمان برنامه و بودجه با صدور اطلاعیه‌ای ضمن تکذیب این موضوع، اطلاعات دقیق در این زمینه را ارائه کرده است.

روز سه‌شنبه خبری به نقل از حجت الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کشور درمورد تخصیص 120 میلیارد تومان به دانشگاه شهید بهشتی جهت تأسیس دانشکده فناوری‌های نوین این دانشگاه منتشر شده مبنی بر اینکه مبلغ تخصیص یافته به صورت غیرقانونی و از محل اعتبار یک میلیارد دلاری صندوق توسعه ملی برای مقابله با کرونا انجام گرفته که پس از تذکر این سازمان منبع اعتبار این بودجه تغییر کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول