اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

برگشت به چرخه تولید 35 واحد تولیدی تعطیل گلستان/ سنددار شدن 505 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان 35 واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته‌اند و 600 کارگر این واحدها مشغول کار شدند.

برگشت به چرخه تولید 35 واحد تولیدی تعطیل گلستان/ سنددار شدن 505 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی هاشمیان ظهر امروز در نشست قضات استان با حضور رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه با پیگیری دادگستری گلستان ، 505 هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی استان سنددار شد، اظهار کرد: با هدف جلوگیری از زمین‌خواری و دست‌اندازی به زمین‌های منابع طبیعی تاکنون برای  505 هزار هکتار آن سند صادر شده است .
هاشمیان افزود: با پیگیری دادستان‌های سراسر استان، سند 370 هزار هکتار از ارضی ملی هم در حال صدور است و  کار نقشه برداری مابقی یک میلیون و 260 هزار هکتار اراضی منابع طبیعی هم آغاز شده است.
هاشمیان به تلاش‌های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید هم اشاره کرد و گفت: 575 واحد تولیدی در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان پرونده دارند که با نامه‌نگاری و تلاش‌های انجام شده تاکنون مشکل 310 واحد، حل و پرونده مختومه شده است.
وی  افزود: سال گذشته و امسال هم با تلاش‌های ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان 35 واحد تعطیل و نیمه‌تعطیل به چرخه تولید برگشته‌اند و 600 کارگر این واحدها مشغول کار شدند.
رئیس کل دادگستری گلستان از مختومه شدن 71 درصد پرونده‌های معوق در محاکم هم گفت و افزود: این امر با تلاش جهادی قضات محقق شده است.
 هادی هاشمیان با قدردانی از حضور بازرسان دیوان عالی در استان‌ها گفت: حضور این هیات‌ها، فرصت  تبادل نظر و انتقال تجربیات قضات پیشکوست دیوان را به قضات استان‌ها فراهم می‌کند.
وی افزود: رویکرد این بازرسی‌ها، اصلاحی است و  به کیفیت رسیدگی‌ها کمک می‌کند.
هیات بازرسی دیوان عالی کشور از روز شنبه این هفته و برای بررسی مسائل قضایی استان در گلستان به سر می‌برند.
انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول