اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

چرا آن طور که باید توسعه اقتصادی در کشور محقق نشده؟

نماینده ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که تبعیت از مقام معظم رهبری رمز توسعه و پیشرفت کشور است، گفت: مسئولان باید دغدغه‌های رهبر انقلاب را ملاک عمل خود قرار دهند.

چرا آن طور که باید توسعه اقتصادی در کشور محقق نشده؟

حجت الاسلام علی‌رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد، با طرح این سئوال که آیا همه مسئولان از فرمایشات مقام معظم رهبری اطاعت می‌کنند، اظهار کرد: تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری مهمترین و تنها عامل برون رفت کشور از چالش‌های مختلف است.

وی افزود: متأسفانه در برخی مواقع آن طور که باید دغدغه مقام معظم رهبری ملاک عمل قرار نگرفته و به آن جامعه عمل پوشانده نشده است.

نماینده ولی فقیه در هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که دستاوردهای مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه توجه به دستورات رهبر انقلاب است و یک سری از چالش‌ها و دغدغه‌های موجود محصول بی توجهی به سفارشات رهبری است، گفت: مسئولان باید بیش از پیش پای عهد خود با مردم و ولایت فقیه باشند.

حجت الاسلام رضایی در ادامه منشأ برخی از مشکلات امروز کشور را دشمنی دشمنان دانست و بیان کرد: ما از دشمنان جز دشمنی انتظار نداریم، پس باید خود را در مقابل آنها تقویت کنیم.

وی امید بستن به دشمنان برای رفع مشکلات کشور را خیال پوچ عنوان و تصریح کرد: اگر تمام مشکلات اقتصادی کشور ناشی از اعمال تحریم‌هاست، پس چرا فرزندان ایران اسلامی توانستند در همین شرایط تحریم اقتصادی در حوزه نظامی به دستاوردهای مختلف نظیر تقویت موشکی و پدافند هوایی دست یابند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در پایان راهکار حل مشکلات کشور را در اراده و دستان توانمند جوانان ایرانی متعهد و تابع ولایت فقیه دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان و نخبگان بومی برای توسعه و پیشبرد اهداف نظام ضروری است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول