اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم کوهرنگ از طرح‌های انتقال آب سهمی نبرده‌اند/ تکلیف خانه‌هایی که زیر آب می‌روند چیست؟

امام جمعه شهرستان کوهرنگ گفت: مردم شهرستان کوهرنگ از طرح‌های کوهرنگ ۱ و۲ بی سهمی نداشته‌اندو اکنون از هر پیشرفت و توسعه‌ای محروم هستند.

مردم کوهرنگ از طرح‌های انتقال آب سهمی نبرده‌اند/ تکلیف خانه‌هایی که زیر آب می‌روند چیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد امروز حجت الاسلام سعید حسین‌پور در پیام جمعه خود، گفت: بنابر فرموده قرآن انسان‌ها در زندگی با بلاها و امراض مواجه می‌شوند که ویروس کرونا نمونه‌ای از آن است و انسان را به زحمت و سختی می‌اندازد ولی این گرفتاری‌ها آثار مثبت هم دارد از جمله اینکه انسان در راه کشف درمان آن به علم و آگاهی خود می‌افزاید و همانند رزمندگان دفاع مقدس از این امتحان سربلند بیرون می‌آیند.

امام جمعه شهرستان کوهرنگ با اشاره به مشکلات مردم استان و شهرستان کوهرنگ در زمینه انتقال آب عنوان کرد: مردم ما انتظار غیرقانونی و غیرمنطقی ندارند بلکه می‌خواهند انتقال آب با کارشناسی علمی و با رعایت همه جوانب زیست‌محیطی و قانونی انجام شود و تکلیف مردمی که با این طرح خانه‌هایشان به زیر آب می‌رود و اسکان و آینده‌ آن‌ها به مشکل می‌خورد مشخص شود.

وی خاطرنشان کرد: مردم شهرستان کوهرنگ از طرح‌های قبلی کوهرنگ ۱ و ۲ هیچ سهمی نداشته‌اند و الان از هرگونه پیشرفت و توسعه‌ای محروم هستند و طبق قانون و وجدان باید سهمی از درآمدهای انتقال آب به این شهرستان اختصاص یابد.

حسین‌پور با اشاره به مشکلات در انتخابات آمریکا اظهار داشت: این مسائل در کشوری اتفاق افتاده است که ادعای دموکراتی و تمدن دارد و هم اکنون هر دو نامزد ریاست جمهوری این کشور ادعای پیروزی دارند حتی رئیس‌جمهور فعلی که خود نامزد بوده ادعای تقلب گسترده در انتخابات را مطرح می‌کند و اگر این اتفاقات در کشور دیگری صورت‌ می‌گرفت با طوفان رسانه‌ای تبلیغات منفی علیه آن کشور روبه‌رو می‌شدیم ولی چون در آمریکا اتفاق افتاده است به سادگی و بی تفاوت از کنار آن عبور می‌کنند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول