اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

سومین پیروزی پاس قم در لیگ برتر هندبال

تیم هندبال مردان پاس ناجای قم به سومین پیروزی خود در مسابقات مرحله گروهی فصل جاری لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور دست یافت.

سومین پیروزی پاس قم در لیگ برتر هندبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در شرایطی که 12 تیم در  رقابت‌های این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور حضور دارند، بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون هندبال بازی‌ها در دو گروه 6 تیمی به انجام خواهد رسید.

یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات این دوره به نام پاس ناجا به نمایندگی از استان قم به مصاف حریفان رفته، تیمی که علی ربیعی از مربیان شاخص هندبال ایران هدایت آن را بر عهده دارد و در گروه دوم مرحله مقدماتی با  رقبا برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت می‌کند.

هندبالیست‌های تیم پاس ناجای قم در دور نخست از مرحله مقدماتی بازی‌های این فصل سه بازی برابر حریفان برگزار کردند که با دو پیروزی برابر تیم‌های پرسپولیس بهبهان و نفت و گاز گچساران همراه بود ولی یک مسابقه را به تیم مطرح و مدعی ذوب‌آهن اصفهان واگذار کردند.

در حالی که مسابقات این فصل لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با عنوان یادواره شهید پورجعفری در سالن تالار هندبال انجام می‌شود، تیم‌ هندبال پاس ناجای قم در شروع دور دوم مقدماتی ابتدا به مصاف تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون رفت و در پایان نتیجه را با اختلاف 6 گل و حساب 32 بر 26 باخت.

تیم هندبال پاس ناجای قم در گروه دوم برای کسب مجوز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها تلاش می‌کند، در دومین مسابقه خود به مصاف تیم هندبال ستارگان دشتستان رفت و برای جبران باخت بازی قبل با انگیزه بالایی به زمین رفت و سرانجام با حساب 21 بر 16 حریف را از پیش‌رو برداشت.

تیم هندبال پاس ناجای قم در حالی به بازی‌های خود در دور دوم مرحله مقدماتی لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور با یک باخت به تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون و یک برد مقابل ستارگان دشتستان پایان داد که از هر گروه سه تیم مجوز صعود را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول