اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتصاب نظامی در تیراندازی قم

مدیر جدید آکادمی تیراندازی و سرمربی تیم‌های منتخب تیراندازی قم با ابلاغ رسمی رئیس هیات تیراندازی استان قم معرفی و منصوب شد.

انتصاب نظامی در تیراندازی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مدت زمانی کوتاهی است که از مجمع انتخابات هیات تیراندازی استان قم می‌گذرد، مجمعی که به 16 سال حضور حسین مهره‌ساز در این هیات ورزشی پایان داد و اعضای آن یک چهره جوان ولی با تجربه همچون محمدجواد متقیان‌نژاد را برای ریاست جدید انتخاب کردند.

رئیس جدید هیات تیراندازی استان قم که در سال‌های ریاست مهره‌ساز دبیر این هیات ورزشی بوده و به طور کامل از این رشته و فعالان آن شناخت دارد، در روزهای پس از موفقیت در مجمع انتخابات مرتب با اعضای هیات و نفرات مرتبط با این رشته ورزشی جلسه می‌گذارد تا تیراندازی قم را بیش از گذشته در مسیر پیشرفت حرکت دهد.

یکی از اقدامات رئیس جدید هیات تیراندازی استان قم، انتصاب مجید نظامی مربی و داور بین‌المللی این رشته به عنوان مدیر آکادمی و سرمربی تیم‌های تیراندازی استان قم است، اتفاقی که می‌تواند یک گام مثبت در مسیر توسعه و پیشرفت بیشتر این رشته قلمداد شود.

رئیس هیات تیراندازی استان قم با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور شناسایی و پرورش استعدادها و همچنین ارتقاء علمی و تجربی مربیان و داوران تیراندازی قم، مذاکراتی با مجید نظامی مربی و داور بین‌المللی این رشته داشتیم که پس از توافق نهایی قرارداد همکاری به امضاء رسید.

محمدجواد متقیان‌نژاد خاطرنشان کرد: بر اساس این قرارداد، مدیریت آکادمی تیراندازی قم و همچنین مسوولیت سرمربیگری تیم‌های منتخب این هیات، در تمام رده‌های سنی آقایان و بانوان بر عهده نظامی است و مربیان قم در کنار وی به کسب تجربه می‌پردازند.

وی در ادامه به آغاز تمرینات تیم بانوان استان قم برای حضور در پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور سال 1399 اشاره و عنوان کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های هیات و ارتقاء کمی و کیفی تیراندازان، در سال‌های آتی با تیم‌های کاملا بومی در مسابقات لیگ حاضر شویم.

مجید نظامی مدیر جدید آکادمی تیراندازی قم و سرمربی تیم‌های تمام رده‌های سنی هیات تیراندازی استان قم، مربی و داور با سابقه و بین‌المللی فدراسیون جهانی تیراندازی و اهل استان قزوین است.

انتهای پیام / 78002*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول