اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی مجلس با ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه

رئیس حوزه ریاست مجلس گفت: حول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی، توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک، بهبود و توانمندسازی نیروی انسانی، تحول و تکامل نظام مالی و ارتقا و بهسازی زیرساخت­ها ۵ محور برنامه‌ه­ای معاونت اجرایی در نظر گرفته شده که شامل ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه می­‌باشد که از مجموع پروژه­‌ها ۴۵ درصد آن­ها شروع شده است و ۵۵ درصد در حال شروع می‌­باشد.

تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی مجلس با ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بابک نگاهداری رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی، مهمترین موضوعات مطرح شده در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی و برنامه راهبردی-عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی و بحث حسابرسی شهرداری ها توسط دیوان محاسبات کشور را تشریح کرد. 

وی افزود: در این جلسه که معاونین مجلس، رئیس دیوان محاسبات کشور و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، برنامه راهبردی - عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی ارائه گردید.

نگاهداری ادامه داد: تحول نظام برنامه­‌ریزی و تشکیلاتی، توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک، بهبود و توانمندسازی نیروی انسانی، تحول و تکامل نظام مالی و ارتقا و بهسازی زیرساخت­ها ۵ محور برنامه‌ه­ای معاونت اجرایی در نظر گرفته شده است که شامل ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه می­‌باشد که از مجموع پروژه­‌ها ۴۵ درصد آن­ها شروع شده است و ۵۵ درصد در حال شروع می‌­باشد.
 همچنین در این جلسه گزارشی از طرح توسعه پردیس بهارستان ارائه گردید.

رئیس حوزه ریاست مجلس افزود: در خصوص موضوع حسابرسی شهرداری­ها توسط دیوان محاسبات در این جلسه مباحث مقدماتی مطرح شد و مقرر گردید بحث نظارت بر نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی از جمله شهرداری­ها در نشست­های تخصصی لازم و با استفاده از ظرفیت­های مجلس دنبال شود و چگونگی این نظارت مشخص گردد.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول