اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

مهم‌ترین رسالت مسوولان و مردم تداوم راه شهدا است

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز مهم‌ترین رسالت مسوولان و مردم تداوم راه شهدایی است که با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و انقلاب و حریم اهل بیت(س) مجاهدانه تلاش و جان خود را فدا کردند.

مهم‌ترین رسالت مسوولان و مردم تداوم راه شهدا است

 سردار داوود غیاثی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به دیدارهای انجام شده با   خانواده شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام تقی‌پور، شهید احراری و خانواده  جانبازان متوفی سردار نیکوروش و تیمسار فیروزی در مشهدالرضا اظهار کرد: این شهدای والامقام از شهدا و جانبازان استان مرکزی هستند که در مشهد سکونت دارند، لذا به منظور ارج‌نهادن به مقام شامخ و بلند آنان به همراه سردار صلاحی از افتخارات دوران دفاع مقدس، حجت‌الاسلام معصومی مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی و نماینده بنیاد غدیر به همت ستاد امربه معروف منطقه ۱۰  سرلشکر شهید محمودکاوه دیداری از خ امروز مهم‌ترین رسالت مسوولان و مردم تداوم راه شهدایی است که با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و انقلاب و حریم اهل بیت(س) مجاهدانه تلاش و جان خود را فدا کردند.انواده آنان به عمل آمد.

وی تصریح کرد: امروز مهم‌ترین رسالت مسوولان و مردم تداوم راه شهدایی است که با ایمان و اخلاص برای دفاع از اسلام و انقلاب و حریم اهل بیت(س) مجاهدانه تلاش و جان خود را فدا کردند.

نماینده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه امنیت و آرامش کنونی کشور مدیون حماسه آفرینی‌های تک تک شهدا و جانبازان و ایثارگران است، ادامه داد: خانواده شهدا نیازی به انجام این دیدارها ندارند، این ما مسوولان هستیم که نیاز به دعای خیر آنان داریم تا از برکت دعای خیر آنان بتوانیم اهداف اسلام و انقلاب را به درستی محقق سازیم.

غیاثی‌راد بیان کرد: شهدا با اراده‌ای آهنین و الگوگیری از سیدالشهدا به تکلیفشان به بهترین شکل عمل کردند ، ادامه راه و مسیر شهدا وظیفه‌ای است که همه باید به آن عمل کنیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امیر جلیلوند مسئول ستاد مبارزه با کرونا استان مرکزی و از شهدای مدافع سلامت گفت: این شهید والامقام در راستای مقابله با کرونا اقدامات ارزشمندی انجام داد که نمونه آن  آماده‌سازی ۱۰۰ تخت ویژه بیماران کرونایی در استادیوم ورزشی اراک بود که رهبر معظم انقلاب از آمادگی ارتش برای این نوع ماموریت استقبال و آن را مورد تایید قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول