اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جنگ اصلی حمایت از فعالان اقتصادی است

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: هرجایی که نیاز است با فساد مبارزه شود باید قاطعانه برخورد شود و جنگ اصلی امروز ما حمایت از فعالان اقتصادی است.

جنگ اصلی حمایت از فعالان اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری فارس از نجف‌آباد، پیش از ظهر امروز مراسم معارفه احمد براتی رئیس جدید دادگستری شهرستان نجف‌آباد با حضور رئیس کل دادگستری استان اصفهان، معاون منابع انسانی دادگستری اصفهان، مدیران ارشد شهرستان و مسئوولان ادارات دولتی برگزار شد.

محمدرضا حبیبی ابراز داشت: مردم اگر ببینند مسئوولان خالصانه پشت ولایت فقیه هستند دلگرم می‌شوند. استقلال قوا به معنای جدا بودن نیست، همه باید در راستای انقلاب حرکت کنیم.

رئیس کل دادگستری اصفهان گفت: هرجایی که نیاز است با فساد مبارزه شود باید قاطعانه برخورد شود، جنگ اصلی ما حمایت از فعالان اقتصادی است و امروز باید به صورت فوق‌العاده به مسائل رسیدگی شود؛ توصیه می‌کنم جهاد گونه در جهت حل مشکلات جامعه تلاش کنیم.

ریشه جامعه خوب در قوه قضائیه خوب است

حجت‌الاسلام مصطفی حسناتی امام جمعه نجف‌آباد در ادامه ابراز داشت: بعضی از تلاش‌ها مخفی است و ما باید شاکر این کارها باشیم؛ قوه‌قضاییه به یک معنا اصل کار است، اگر ما جامعه و فرهنگ و اقتصاد خوب می‌خواهیم ریشه‌اش این قوه است که اثرش مستقیم و غیر مستقیم در کل جامعه ملموس است.

وی عنوان کرد: شهرستان نجف‌آباد با گستردگی جمعیتش شاه‌راه است و مردم آن می‌دانند که انقلاب به آن‌ها نیاز دارد؛ باید با کار فرهنگی گسترده از ورودی‌های زیاد به دادگستری جلوگیری کنیم و شهرداری و سیستم آن انصافا با تلاش شبانه‌روزی در جهت ایجاد فرهنگ شهروندی توانسته گام موثری در این راه بردارد.

به گزارش فارس، پیش از این سید حسین حسینی ریاست دادگستری نجف‌آباد را برعهده داشت و هم اکنون رئیس کل دادگستری استان کردستان است؛ احمد براتی رئیس جدید دادگستری نجف‌آباد سابقه ریاست دادگستری شهرستان فریدن، دادگاه بخش کَرون و کارمند دادگستری شهرستان نجف آباد را نیز در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۰۹/ک۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول