اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

دستگیری یکی از بزرگ‌ترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز/ کشف 90 میلیارد تومان اموال حاصل از قاچاق

فرمانده مرزبانی هرمزگان از متلاشی شدن یکی از بزرگ‌ترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز طی عملیاتی در هرمزگان خبر داد.

دستگیری یکی از بزرگ‌ترین سرباندهای قاچاق کالا و ارز/ کشف 90 میلیارد تومان اموال حاصل از قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار حسین دهکی اظهار داشت :در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر فرمانده مرزبانی ناجا در برخورد قاطع با باندها و شبکه های سازمان یافته قاچاق  و همچنین در راستای تحقق شعار سال مرزبانان این استان تلاش و همت خود را برای اجرای این مهم به کار بسته و مبارزه خود را با متخلفان اقتصادی  دو چندان کرده اند.

وی ادامه داد: دراین راستا با انجام اقدامات اطلاعاتی ، مراقبت های ویژه و با تلاش های شبانه روزی و فعالیت بی وقفه مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی یک باند وارد کنندگان کالای قاچاق که به صورت کلان اقدام به وارد کردن کالا بصورت غیرقانونی به استان می کردند را شناسایی و تحت نظر اطلاعاتی قرار دادند.

 سردار دهکی افزود: با اقدام به موقع مرزبانان و در یک عملیات سریع و غافلگیرانه این باند بزرگ قاچاق کالا و ارز در استان شناسایی و دستگیر شدند.

این مقام ارشد مرزبانی در استان تصریح کرد: در این عملیات یک فروند لنج متخلف ، 12 دستگاه خودرو ، دو باب منزل مسکونی ، یک باب نمایشگاه خودرو و یک مرغداری متعلق به سرباندهای قاچاقچیان به ارزش ۹۰۰میلیارد ریال معادل ۹۰میلیارد تومان  توقیف گردید.

فرمانده مرزبانی هرمزگان در خاتمه خاطرنشان کرد: در این رابطه  سرباند و متهم اصلی به همراه 7 نفر نیز دستگیر که با تشکیل پرونده راهی دادسرا شدند.

شناسایی و دستگیری سایر اعضای باند مذکور در دستور کار اطلاعاتی قرار گرفته است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول