اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

توضیح سازمان غذا و دارو درمورد یک خبر

سازمان غذا و دارو خوزستان در خصوص اظهارات مدیر شرکت صنایع بهداشتی ایران(بوژنه) در خبرگزاری فارس توضیحاتی را ارائه داد.

توضیح سازمان غذا و دارو درمورد یک خبر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، در پی انتشار خبری با عنوان «کارخانه بوژنه فروش نرفته فقط غیر فعال شده/ سازمان صمت و غذا و دارو سنگ‌اندازی می‌کنند»  سازمان غذاو دارو توضیحاتی را ارائه داد.

در این جوابیه آمده است:

از ابتدای شیوع کرونا در اسفندماه 98 مجموعه غذا و دارو با کمک اعضای هیات علمی دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی اهواز جهت تسریع در راه اندازی و تولید مواد ضدعفونی کننده در این کارخانه حضور یافته و براساس مجوز شورای تامین و همچنین بر اساس میزان تولید و توزیع، سهمیه الکل برای این کارخانه تعیین و تأمین شده و همچنین مجوز اولیه نیز در همان روزهای ابتدایی صادر شده است که این اقدامات رضایت کامل نماینده آن کارخانه را نیز در پی داشته است.
با همین رویکرد سازمان غذا و دارو اعلام آمادگی می‌کند تا در راستای ادامه فعالیت این کارخانه و طرح توسعه آن، طبق ضوابط و مقررات موجود در کوتاهترین زمان ممکن با بررسی‌های لازم، همکاری نموده و هرگونه موانع موجود را رفع نماید.
ضمنا یادآور می‌شود، کارشناسان این مجموعه پس از شنیدن خبر غیرفعال شدن این واحد تولیدی با نماینده آن کارخانه تماس گرفته و ضمن ابراز نگرانی، در خصوص رفع موانع اعلام آمادگی نموده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول