اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

لزوم همکاری هیأت کوهنوردی با ستاد مدیریت بحران استان زنجان

مدیر کل بحران استان زنجان، همکاری هیأت کوهنوردی با ستاد مدیریت بحران استان را در عملیات‌های امداد و نجات کوهستانی لازم و ضروری دانست.

لزوم همکاری هیأت کوهنوردی با ستاد مدیریت بحران استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان،‌ صفی الله کرامتی، در جلسه نشست مدیرکل بحران با اعضای هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان، ضمن اشاره به همکاری‌های مستمر، موثر و پررنگ هیأت با ستاد بحران در پوشش عملیات امداد و نجات کوهستان، از زحمات اعضای هیأت در این خصوص قدردانی کرد و اظهار داشت: از راهکارها و برنامه‌ریزی‌های ارائه شده از سوی هیأت، استقبال می‌شود.

مدیر کل مدیر بحران استان زنجان با تاکید بر همکاری هیأت کوهنوردی با ستاد مدیریت بحران استان زنجان در عملیات‌های امداد و نجات کوهستانی افزود: تلاش و همکاری‌های لازم از سوی مدیریت بحران استان برای تحقق این برنامه‌ها لازم و ضروری است.

در بخش دیگری از جلسه رئیس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان ضمن ارائه گزارش عملکرد هیأت در عملیات‌های امداد و نجات کوهستانی با بیان برخی مشکلات و مسائل پیش روی هیأت در این خصوص به راهکارها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی هیأت برای رفع این موانع و مشکلات هم اشاره کرد.

در ادامه اعضای هیأت رئیسه کوهنوردی استان به بیان مشکلات و مسائل حاشیه‌ای پیش آمده در خصوص ایجاد محدویت برای هیأت به منظور نظارت فنی و ایمنی و پیشگیرانه بر عملکرد گروه‌های کوهنوردی، بر نیاز مبرم برای ارتقای سطح آگاهی و دانش و توانمندی گروه‌های کوهنوردی فعال از طریق آموزش و همکاری مستمر با هیأت کوهنوردی پرداخت و تاکید کرد: انجام برخی اقدامات پیشگیرانه از جمله احداث پایگاه امداد و اطلاع‌رسانی در منطقه گاوازنگ، نصب علائم و تابلو‌های هشدار دهنده و راهنما در مکان‌ها و مسیرهای پر خطر استان و نیز ایجاد پد پروازی در مناطق مختلف کوهستانی و پر ریسک در راستای تسهیل در امدادهای هوایی ضروری است.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول