اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نمایش آثار دانشجویان جهرمی در نمایشگاه ملی مد و لباس

آثار و صنایع دستی دو تن از دانشجویان جهرمی در نمایشگاه ملی صنایع دستی و مد و لباس دانشجویان به نمایش گذاشته شد.

نمایش آثار دانشجویان جهرمی در نمایشگاه ملی مد و لباس

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، مدیرفرهنگی دانشگاه جهرم گفت:‌ آثار و صنایع دستی فاطمه استقبالیان‌فرد، دانشجوی رشته بیوتکنولوژی دانشگاه جهرم به صورت مجازی در نمایشگاه ملی مد و لباس که به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه یاسوج برگزار شده است، به نمایش درآمد‌.

 فاطمه تسلیم افزود: این آثار در قالب سفالگری است و ۱۲ اثر وی با توضیح اثر به نمایش عموم گذاشته شده است.

وی بیان کرد: همچنین در این نمایشگاه دو اثر میناکاری از محدثه خیره‌دست، دانشجوی رشته علوم ورزشی دانشگاه جهرم در معرض دید علاقندان گذاشته شده است.

فاطمه تسلیم افزود: این دو دانشجو از اعضای کانون هنرهای تجسمی دانشگاه جهرم هستند.

وی در مورد این نمایشگاه نیز گفت: ‌در این نمایشگاه ۳۱۰ اثر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی دختران در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است که از مجموع آثار ، ۱۲۰ اثر مربوط به صنایع دستی و ۱۹۰ اثر مربوط به مد و لباس است.

مدیر فرهنگی دانشگاه جهرم خاطرنشان کرد: دومین نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی ویژه دانشگاه‌های منطقه‌ مرکزی کشور به‌صورت مجازی به میزبانی دانشگاه یاسوج از ۲۳ آبان ماه گشایش یافته و تا ۲۸ آبان ماه از طریق درگاه اینترنتی به نشانی https://icf.yu.ac.ir در دسترس بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: طبق منطقه‌بندی وزارت علوم، در این نمایشگاه، ۵۲ نفر از دانشگاه‌های مناطق مرکزی ایران شامل استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس، ایلام، اصفهان، مرکزی، چهارمحال بختیاری و کردستان شرکت کرده‌اند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول