اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

جلوی تخلفات را می‌گیریم/ اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح استان خبر داد.

جلوی تخلفات را می‌گیریم/ اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، براتعلی صالحی مدیرکل تعزیرات گفت: محدودیت ساعتی و اهرم‌های نظارتی و قانونی تازه‌ای برای برخورد با متخلفان پیش بینی شده است.

 مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در روزهای آتی هماهنگی‌هایی بین تعزیرات حکومتی، بازرسی صمت، بازرسی اصناف، نمایندگان بهداشت، و نیروی انتظامی و دیگر دستگاههای اجرایی انجام می‌شود، افزود:  همه دستگاههای اجرایی و نظارتی مصمم به اجرای دقیق و بدون اغماض مقررات ابلاغی تازه در محدودیت کردن فعالیت واحدهای صنفی از امروز هستند.

این مسئول بیان کرد: گرچه محدودیت کار اصناف موضوع تازه‌ای نیست و هفته‌ها و ماه‌های گذشته واحدهای صنفی در گروهای شغلی چندگانه با محدودیت‌هایی برای فعالیت روبرو بودند اما به نظر می‌رسد اعمال مقررات محدودیت ساعت کار برای برخی کسب و کارها و اصناف کار سختی است.

وی عنوان کرد: البته این ممنوعیت‌ها مشمول صنوفی که مایحتاج ضروری و عمومی مردم همچون مواد غذایی، دارویی و بهداشتی را تامین میکنند نمی‌شود.

صالحی در ادامه اظهار داشت: بازرسین در قالب گشت‌های مشترک در بازار نظارت کافی دارند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برخورد قانونی می‌شود.

وی گفت: پیشنهاد این طرح از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا است و از هفته گذشته و امروز با هماهنگی اتاق اصناف بر روی این طرح کار شده که فعالیت کسبه و بازار از روز گذشته از ساعت ۶ بعدازظهر به بعد تعطیل است.

صالحی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشترین ازدحام جمعیت در این ساعات وجود دارد طبق دستور ستاد کرونا این تصمیم گرفته و از  امروز در مرکز استان اجرایی شده است ، البته برخی اصناف از محدودیت ساعت ۱۸ به بعد این شرایط  ناراضی بودند که خریدار از این ساعت به بعد برای خرید به سطح شهر می‌آیند که واحدهایی که مستاجر هستند ضرر وارد می‌شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول