اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بازگشت به اسفند و فروردین ماه/ تشدید محدودیت های کرونایی از اول آذر

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در مورد طرح جامع اعمال محدودیت های کنترل کرونا که از اول آذرماه اجرا می شود، اظهار داشت: تشدید محدودیت هایی که برای شرایط و گروه های شغلی مختلف در نظر گرفته شده است به مانند ماه های اسفند و فروردین در اوایل شیوع کرونا خواهد بود.

بازگشت به اسفند و فروردین ماه/ تشدید محدودیت های کرونایی از اول آذر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی اکبر کرمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در مورد طرح جامع اعمال محدودیت های کنترل کرونا که از اول آذرماه اجرا می شود، اظهار داشت: تشدید محدودیت هایی که برای شرایط و گروه های شغلی مختلف در نظر گرفته شده است به مانند ماه های اسفند و فروردین در اوایل شیوع کرونا خواهد بود.

وی افزود: محدویت های اعمال شده در آن مقطع سبب شد تا سیر نزولی از آمار مبتلایان و فوتی های کرونا در کشور را در ماه های اردیبهشت و خردادماه شاهد باشیم، پس از کاهش محدودیت ها متاسفانه سیر صعودی کرونا  را شاهد بودیم.

کرمی عنوان کرد: در طرح جامع اعمال محدودیت های کنترل کرونا، واحدهای خدمت رسان و ضروری همچنان به فعالیت خود ادامه خواهند داد و واحدهای غیرضرور تعطیل خواهند شد.

وی افزود: در ترددها هم کنترل اساسی صورت خواهد گرفت تا مانع از انتقال ویروس کرونا در حین سفر در استان های دیگر شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین خاطرنشان کرد: محدویت های اعمال شده در روزهای گذشته نیز نتایج خوبی داشت و سبب شد تا امروز سیر نزولی در کرونا را شاهد باشیم و در صورت ادامه نیز شاهد کاهش چشمگیر در آمار مبتلایان خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول