اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کمیته امداد: ۴ هزار دانش‌آموز در شهرقدس گوشی و تبلت ندارند

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس با بیان اینکه ۶ هزار دانش‌آموز نیازمند کمک و مساعدت بوده که ۴ هزار نفر آن‌ها از امکانات آموزشی بی‌بهره‌اند، گفت: امکان تهیه ۱۰۰ دستگاه تبلت و تلفن هوشمند فراهم است اما این تعداد پاسخگوی نیاز آموزشی دانش‌آموزان تحت پوشش را تأمین نمی‌کند.

کمیته امداد: ۴ هزار دانش‌آموز در شهرقدس گوشی و تبلت ندارند

امیر عذیری رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرقدس، اظهار کرد: با توجه به محدودیت برگزاری کلاس‌های آموزشی مدارس و ارائه آموزش‌ها به صورت مجازی و نیاز بیشتر دانش‌آموزان به وسایل الکترونیکی هوشمند مانند تلفن همراه، تبلت و تلویزیون حدود ۴ هزار نفر از دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندان غیر تحت پوشش از این گونه وسایل بی‌بهره هستند.

وی گفت: جمعیت دانش‌آموزی شهرستان قدس حدود ۶۹ هزار است که از این میان ۶ هزار نفر نیازمند مساعدت بوده که بیش از ۶۵ درصد آن‌ها که حدود ۴ هزار دانش‌آموز تحت پوشش را شامل می‌شود، فاقد امکانات آموزش مجازی هستند.

رئیس اداره کمیته امداد شهرستان قدس بیان کرد: در جلسه روز دانش‌آموز که آمادگی تهیه ۷۰ تبلت گزارش شده بود، اکنون با کمک خیران این تعداد به ۱۰۰ دستگاه رسیده اما این تعداد پاسخگوی نیاز این جمعیت ۴ هزار نفری نیست.

عذیری تصریح کرد: با همکاری و کمک خیران می‌توان وسایل کمک آموزشی مانند تلفن هوشمند و تبلت برای آموزش مجازی تهیه کرد تا مانع عقب‌ماندگی تحصیلی آن‌ها شویم.

انتهای پیام/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول