اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

راهنمای خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور ایرانی یکی از تکنیک‌هایی است که این روزها مدیران صفحات اینستاگرامی انجام می‌دهند.

راهنمای خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور ایرانی یکی از تکنیک‌هایی است که این روزها مدیران صفحات اینستاگرامی انجام می‌دهند. دلیل محبوبیت این تکنیک در مقایسه با تکنیک‌های دیگر افزایش فالوور، این است که افراد می‌توانند با کمترین زمان بیشترین مخاطب را داشته باشند. این در حالی است که روش‌های دیگری که برای بالا بردن فالوور وجود دارد مستلزم هزینه و زمان بیشتری است.

در خرید فالوور ایرانی باید به نکات مهمی توجه کنید که بتوانید به نتیجه مطلوب برسید و در صورت توجه نکردن به این نکات باید گفت فرد تنها هزینه و وقت خود را هدر داده است. با فالوور بند همراه باشید تا با راهنمای خرید فالوور ایرانی آشنا شوید.

مزایای خرید فالوور ایرانی از فالوور بند

فالوور بند یکی از سایت‌های فروش فالوور است که به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت می‌کند همچنین سایت ایرانی گرام نیز یکی از سایت های خوب در این زمینه است. از این‌رو افراد می‌توانند بدون هیچ نگرانی از آپشن‌هایی که در اختیارشان گذاشته می‌شود استفاده کنند. در ادامه به مزایای خرید فالوور از فالوور بند اشاره‌کرده‌ایم:

یکی از دلایل محبوبیت این سایت این است که افراد می‌توانند با هزینه‌ای بسیارکم فالوورهای ایرانی فعال را خریداری کنند. این در حالی است که بسیاری از سایت‌های غیر معتبر و کم‌تجربه فالوورهایی را به فروش می‌رسانند که در حال حاضر فعال نیستند.

معمولاً فالوورها ریزش بسیار کمی دارند. البته درصدی از این ریزش‌ها به اطلاعاتی که درون پست است بستگی دارد. گاهی پست‌ها به‌اندازه‌ای جذاب اند که باعث افزایش فالوور می‌شوند و یا گاهی به اندازه‌ای بی‌مفهوم و بی‌کیفیت اند که در کمترین زمان با ریزش فالوور مواجه می‌شوند. معمولاً فالوورهای فیک به دلیل اینکه وجود خارجی ندارند ریزش ندارند اما در صورت خرید فالوورهای فیک باید خود را برای معایب آن آماده کنید.

یکی از راه‌های موفقیت در اینستاگرام این است که افراد رقبای خود را در حوزه کاری‌شان شناسایی کنند. بعد از اینکه با نقاط مثبت کاری رقبا در اینستاگرام آشنا شدید باید با استفاده از افزایش فالوور توجه افراد بیشتری را به خود جلب نمایید و سپس از نقاط مثبت موجود استفاده کنید.

روش‌های افزایش فالوور ایرانی

کسب‌وکارهای اینستاگرامی که در ایران فعالیت می‌کنند تنها راه موفقیتشان این است که فالوورهای ایرانی جذب کنند و معمولاً فالوورهایی که در خارج از کشور هستند برای آنها سودی ندارند. حال راه‌هایی برای افزایش فالوور ایرانی وجود دارد که در زیر به  آنها اشاره‌کرده‌ایم:

تبلیغ در سایت‌های پربازدید: برخی از سایت‌ها مانند سایت‌های سلبریتی‌ها وجود دارند که می‌توان با تبلیغ درون آن سایت‌ها تعداد فالوور خود را بالا ببرید. اما معمولاً این تبلیغات هزینه مشخصی ندارد و هر فردی با توجه به تعداد فالورری که دارد یک هزینه‌ای را مشخص می‌کند. هزینه تبلیغات در این صفحات به شرایطی مختلفی از جمله قرار دادن تبلیغ در استوری، پست، مدت ‌زمان و شرایط دیگری ازاین‌ دست بستگی دارد.

نوع فعالیت: هر فردی می‌تواند با توجه به فعالیتی که دارد تعداد فالوور خود را مشخص کند مثلاً اگر فعالیتی را مطابق با میل مخاطبین خود انجام دهید می‌توانید به‌راحتی تعداد فالوور را افزایش دهید. این در حالی است که اگر فرد فعالیت کمی داشته باشد نمی‌تواند انتظار فالوور بالا داشته باشد. البته باید بدانید این روش کمی زمان‌بر است.

خرید فالوور: سایت‌های متعددی در زمینه  افزایش فالوور فعالیت می‌کنند که فالوور بند از معتبرترین سایت‌ها در این حوزه است. زمانی که وارد این سایت‌ها می‌شوید می‌توانید به‌راحتی با مشاهده بسته‌های پیشنهادی بسته مورد نظر خود را انتخاب نمایید. بسته معمولاً به‌صورت فروش فالوور و لایک ایرانی، فالور و لایک سراسری، فالور و لایک فیک است.

سایت‌های افزایش فالوور چگونه این کار را انجام می‌دهند؟؟

سرور افزایش فالوور: بیشتر این سایت‌ها برای افزایش فالوور مشتریان خود از سرورهای افزایش فالوور استفاده می‌کنند، این سرورها در اصل همان برنامه‌های هستند که می‌توانند در کمترین زمان تعداد فالوورها را بالا ببرند. در این برنامه‌ها فرد می‌تواند با توجه به فالو و لایک کردن کاربران دیگر امتیاز دریافت کنند و سپس طبق آن امتیاز  فالوور خود را بالا ببرند. البته شرایطی برای افراد وجود دارد به‌عنوان‌ مثال باید با آی دی فعال خود لایک و فالو را انجام دهند.

 

ربات: در این روش افزایش فالوور از طریق ربات انجام می‌شود. معمولاً فالوورهایی که توسط ربات است واقعی هستند و احتمال ریزش کمتری دارند. حتماً دقت داشته باشید اگر می‌خواهید از این روش برای بالا بردن فالوور استفاده کنید حتماً به معتبر بودن سایت توجه کنید زیرا برخی از سایت‌های سودجو از فالوور های فیک استفاده می‌کنند.

همچنین باید علاوه‌بر دادن اطلاعات کامل آی‌دی، پسورد آی‌دی خود را به سایت‌ها بدهید. معمولاً ربات‌های افزایش فالوور ایرانی تحت وب هستند و می‌توانید به‌راحتی بدون نیاز به اینترنت از آنها استفاده کنید.

نتیجه‌گیری

برای افزایش فالوور ایرانی راه‌های متعددی وجود دارد که مطمئن‌ترین آن خرید از سایت های معتبر است. دقت داشته باشید سایت‌هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند ترفندهای مختلفی مانند استفاده از ربات و یا سرورهای مخصوص دارند. از این‌رو بهتر است قبل از هر کاری با خرید فالوور ایرانی آشنایی کامل داشته باشید.

https://www.aparat.com/v/lsQ5f

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول