اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

تخصیص زمین برای ساخت مسکن خیری 110 واحدی در بروجن

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: تلاش می کنیم در کمترین زمان، زمین مورد نظر برای ساخت پروژه 110 واحدی خیری مسکن در این شهر تأمین شود.

تخصیص زمین برای ساخت مسکن خیری 110 واحدی در بروجن

حسینعلی مقصودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی دو مرحله طرح اقدام ملی مسکن در شهرستان بروجن دو هزار 367 نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد یک هزار و 276 نفر واجدشرایط شناخته شده‌اند.

مدیرکل مسکن و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: از کل واجدین‌شرایط برای 462 نفر افتتاح حساب شده است و 325 نفر نیز آورده اولیه را واریز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه برای 643 واحد طرح اقدام ملی مسکن شهرستان بروجن زمین تخصیص داده شده است، افزود: از این تعداد 300 واحد تحویل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و 278 واحد تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شده است. 

مقصودی در ادامه از پیگیری تخصیص زمین برای ساخت سومین پروژه بزرگ خیری مسکن در بروجن خبر داد و عنوان کرد: در سال‌های اخیر دو پروژه مسکن 30 و 24 واحدی با مشارکت خیرین در  شهرک الهیه بروجن جهت استفاده زوج های نیازمند ساخته شده است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم در کمترین زمان، زمین مورد نظر برای ساخت پروژه 110 واحدی خیری مسکن در  این شهر تأمین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: به غیر از شهر بلداجی، در هیچ یک از شهرهای شهرستان مشکل تأمین زمین در طرح اقدام ملی وجود ندارد.

انتهای پیام/68024/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول