اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

افزایش تامین نهاده‌های دامی در استان/ مرغ ارزان می‌شود

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رشد تامین نهاده‌های دامی از 35 درصد ماه گذشته به 60 درصد گفت: وضعیت توزیع مرغ در استان خوب است و قیمت آن به زودی کاهش می‌یابد اما نباید اجازه داد هیچ مرغی از استان خارج شود.

افزایش تامین نهاده‌های دامی در استان/ مرغ ارزان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد اله‌کرم نصیری بعدازظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در محل استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای گرفتن کمک از ظرفیت بسیج برای کمک به نظارت و بازرسی‌ قیمت‌ کالاهای موجود در اصناف آماده شده تا روز چهارشنبه با فرمانده سپاه منعقد شود.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نظارت‌ها باید از دو جهت کنترل قیمت‌ها و اجرای مصوبات ستاد مبارزه با ویروس کرونا تشدید شوند.

وی با تکذیب کمبود آرد در سطح چهارمحال و بختیاری گفت: انبارهای آرد ما بر اساس سرانه تکمیل هستند و مشکلی در زمینه کمبود آرد نه در استان و نه حتی در کشور وجود ندارد.

نصیری تصریح کرد: به استناد گزارش سازمان جهاد کشاورزی استان تامین نهاده‌های دامی برای طیور از 35 درصد ماه گذشته به 60 درصد افزایش پیدا کرده است که با این روند شاهد کاهش قیمت مرغ در بازار خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باید به سرعت کارگروهی با حضور مدیرکل اقتصادی استانداری، سازمان صمت، سازمان جهادکشاورزی و سازمان تعزیرات برای جلوگیری از ایجاد مشکل در زمینه کشتار و توزیع مرغ در استان ایجاد شود.

  این مسؤول اضافه کرد: نباید اجازه داد مرغ‌داری کشتار مرغهایش را به دلیل طمع افزایش قیمت در زمان مقرر به تعویق اندازد و سازمان جهاد کشاورزی مرغ‌دارانی که نهاده دولتی تحویل گرفتند و از تزریق مرغ به سطح جامعه خودداری می‌کنند را شناسایی کند.

معاون اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در حال حاضر با گزارشاتی که ارائه شد وضعیت توزیع مرغ در استان رو به بهبود است و قیمت آن کاهش پیدا خواهد کرد اما با توجه به دستور اخیر  استاندار نباید اجازه داد هیچ مرغی از استان خارج شود که لازم است دستگاه‌های نظارتی و انتظامی به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند و خروجی‌های استان به طور دقیق رصد شوند.

وی با اشاره به لزوم همکاری و تعامل بیشتر دستگاه‌ها و خودداری از بروز اختلافاتی که موجب نگرانی مردم می‌شود، گفت: در زمینه اصلاح قانون و افزایش شدت مجازات‌ تخلفات که موجب بازدارندگی از ارتکاب جرم در واحدهای تولیدی و صنفی می‌شود مطالبات به تهران ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول