اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

زمان آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس f خرم‌آباد مشخص شد

مدیر طرح نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس f خرم‌آباد گفت: قرار بود عملیات اجرایی نیروگاه 890 مگاواتی خرم‌آباد امسال آغاز شود، اما با توجه به تحریم‌های خارجی عملیات اجرایی آن با تاخیر آغاز می‌شود که بر اساس پیش بینی‌ها در نیمه اول سال آینده عملیات اجرایی این طرح آغاز خواهد شد.

زمان آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس f خرم‌آباد مشخص شد

فرشید حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس f خرم‌آباد در بهمن ماه سال ۹۵ کلنگ زنی شده است این پروژه جز اولویت‌های دوم کلاس f کشور است.

وی با بیان اینکه قرار بود عملیات اجرایی این پروژه امسال آغاز شود، افزود: اما با توجه به تحریم‌ها خارجی عملیات اجرایی آن با تاخیر آغاز می‌شود البته تمامی کارهای زیرساختی مانند گرفتن مجوزهای محیط زیستی و  دولتی انجام شده است.

مدیر طرح نیروگاه سیکل ترکیبی کلاس f خرم‌آباد بیان کرد: ظرفیت این نیروگاه ۸۹۰ مگا وات بوده که قرار است ابتدا در فاز اول آن ظرفیت ۴۵۰ مگاواتی فعال شود.

حدادی با اشاره به اینکه دوره ساخت این نیروگاه سه سال طول می‌کشد، تصریح کرد: در طول این دوره ۵۰۰ نیرو به صورت مستقیم و حدود ۲ هزار نفر به صورت غیر مستقیم مشغول به کار می‌شوند که از ظرفیت نیروهای بومی در این حوزه استفاده می‌کنیم

وی خاطرنشان کرد: پس از افتتاح این نیروگاه نیز حدود ۷۰ نفر در آن استخدام می‌شوند که جوانان لرستانی در اولویت کاری قرار دارند همچنین بر اساس پیش بینی‌ها در نیمه اول سال آینده عملیات اجرایی این طرح آغاز می‌شود.

انتهای پیام/۸۵۰۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول