اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

واگذاری رایگان اراضی «محله اسلام‌آباد» بندرعباس به ساکنان کم‌بضاعت

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان از اعلام آمادگی برای واگذاری اراضی تحت مالکیت این نهاد انقلابی به ساکنان مستضعف و کم‌بضاعت محله اسلام‌آباد بندرعباس از ابتدای آذرماه سال جاری خبر داد.

واگذاری  رایگان اراضی «محله اسلام‌آباد» بندرعباس به ساکنان کم‌بضاعت

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدهادی نیک‌پرور صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به منویات و اوامر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست‌ها و دستورالعمل‌های مهندس پرویز فتاح ریاست بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی کشور مبنی بر کمک به نیازمندان و محرومین، اظهار کرد: محله اسلام آباد از مناطق کمتر توسعه‌یافته و محروم بندرعباس و اهالی این محله به دلیل بضاعت اندک از اقشار آسیب پذیر جامعه محسوب می شوند ، مقرر شده با مساعدت هیات امنای بنیاد مستضعفان اراضی تحت تصرف ساکنان به صورت رایگان و با شرایط تعیین شده به ساکنان کم بضاعت واگذار شود.

وی در ادامه افزود: این نهاد انقلابی همواره حامی و پشتیبان محرومین و مستضعفان در عرصه‌های مختلف بوده است و برابر دستورریاست بنیاد، هدف این نهاد انقلابی کمک به قشر مستضعف جامعه است و در این راه تمام سعی و تلاش خود را بکار بسته تا از آلام وارده به قشر محروم جامعه در بخشهای مختلف جامعه کاسته شود.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان اضافه کرد: یکی از مشکلات دیرنه ی ساکنان محله اسلام آباد بندرعباس عدم استطاعت مالی جهت خرید املاک تحت تصرف و اخذ سند مالکیت محل سکونت  آن بوده  که با مساعدت صورت گرفته از سوی بنیاد مستضعفان در این خصوص به هر خانواده تا سقف ۳۰۰ مترمربع زمین تحت تصرف بصورت رایگان و مازاد بر مساحت تصرفی با شرایط مناسب واگذار می‌گردد.

وی در پایان، از ساکنان محله اسلام آباد بندرعباس برای تشکیل پرونده و تسریع در سیر مراحل قانونی  واگذاری اراضی درخواست کرد به اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی استان هرمزگان مراجعه و همکاری لازم را با  این نهاد انقلابی داشته باشند.

گفتنی است  با پیگیری‌های اداره کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان استان هرمزگان با همکاری دستگاه  قضایی استان برای مرتفع نمودن مشکلات ساکنان این محله مقرر شده طبق موافقت ریاست محترم بنیاد و مجوز هیات امنای محترم بنیاد، از ابتدای آذر ماه چهار و نیم دانگ سهم این نهاد از اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان به ساکنان کم‌بضاعت و بی‌بضاعت مشمول ضوابط در محله اسلام آباد بندرعباس واگذار گردد.

انتهای پیام/3264/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول