اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

جریمه 540 میلیاردی یک صرافی برای خرید و فروش ارز مداخله‌ای

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی از محکومیت 540 میلیارد ریال جزای نقدی برای خرید و فروش ارز مداخله ای بدون رعایت ضوابط تعیینی ازسوی دولت در استان آذربایجان غربی خبر داد.

جریمه 540 میلیاردی یک صرافی برای خرید و فروش ارز مداخله‌ای

محسن عسکری در گفتگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس گفت: پرونده تخلف نحوه ثبت، توزیع، فروش ارز مداخله‌ای به مقدار 3میلیون و 50 هزار دلار آمریکا و 700 هزار یوروی اروپا توسط یک شرکت تضامنی و صرافی در شهرستان ارومیه با کشف مامورین اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی، تشکیل و مورد رسیدگی قرار گرفت.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات افزود: پس از بررسی و انجام استعلام لازم متهم اقدام به خرید و فروش ارز مداخله‌ای بدون رعایت ضوابط تعیینی از طرف دولت و بانک مرکزی (ثبت معاملات صوری و غیر واقعی در سامانه سنا با استفاده از شماره‌های همراه تکراری، عدم شناسایی و احراز هویت کامل مشتریان با سوء استفاده از شماره ملی آنها) کرده است و بر همین اساس شعبه هشتم ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی ارومیه متهم را به پرداخت 541 میلیارد و 854 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول