اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال زکات در شهرستان‌های لنجان و مبارکه

دبیر ستاد زکات شهرستان‌های لنجان و مبارکه گفت: بالغ بر 21 میلیارد ریال زکات واجب و مستحب در شهرستان‌های لنجان و مبارکه به شکل وجه نقد و کالا جمع‌آوری شده است.

پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال زکات در شهرستان‌های لنجان و مبارکه

حجت‌الاسلام حمید اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال زکات واجب و مستحب در شهرستان لنجان به شکل وجه نقد و کالا جمع‌آوری و در قالب جهیزیه، بسته‌های معیشتی و کمک هزینه تحصیلی میان نیازمندان توزیع شده است.

دبیر ستاد زکات شهرستان‌های لنجان و مبارکه ادامه داد: در راستای شفاف‌سازی و جلب رضایت مؤدیان، شورای زکات در ۲۳ روستا از ۳۹ روستای شهرستان لنجان ایجاد شده و زکاتی که از هر منطقه یا روستا جمع‌آوری می‌شود بین نیازمندان همان روستا توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان مبارکه نیز از ابتدای سال تاکنون ۱۰ میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده که از طریق ۲۳ شورای زکات در شهرستان مبارکه میان نیازمندان توزیع شده است.

اکبری ضمن اشاره به برکت پرداخت زکات خاطرنشان کرد: این که کشاورزان و دامپروران در شرایط سخت اقتصادی کشور نسبت به پرداخت زکات اهتمام دارند نشان از برکت زکات بر مال فعالان اقتصادی دارد.

انتهای پیام/۶۳۱۱۳/ ک۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول