اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

رگبار باران فردا در پایتخت/ گرمای 32 درجه در بندرعباس و یخبندان در شهرکرد

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد با احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۳ و ۵ درجه خواهد بود.

رگبار باران فردا در پایتخت/ گرمای 32 درجه در بندرعباس و یخبندان در شهرکرد

فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: در ۲۴ ساعت آینده در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گیلان و اردبیل رگبار پراکنده باران داریم همچنین در استان‌های خوزستان، لرستان، بوشهر، فارس، البرز، قزوین، زنجان و غرب تهران بارش پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روز سه شنبه ۲۷ آبان در سواحل خزر بارش ها تشدید می شود همچنین در ارتفاعات البرز تشدید بارش ها را خواهیم داشت و در استان‌های کردستان، کرمانشاه،‌ زنجان، همدان، مرکزی، قم، شمال اصفهان، جنوب آذربایجان شرقیی، جنوب آذربایجان غربی و خراسان شمالی بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه ۲۸ آبان رگبار باران در سواحل خزر خواهیم داشت و در استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود؛ چهارشنبه همچنین در جنوب کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان بارش خفیف باران خواهیم داشت.

گودرزی با بیان اینکه چهارشنبه خلیج فارس و امروز تا پنجشنبه دریای خزر مواج است، گفت: روز پنجشنبه ۲۹ آبان در شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و گیلان رگبار باران و در شرق مازندران و در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی اظهار کرد: روز جمعه ۳۰ آبان با ورود سامانه بارشی جدید، رگبار باران در نوار غربی کشور و ارتفاعات و دامنه‌های البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود و سامانه بارشی روز شنبه به نواحی مرکزی کشور کشیده خواهد شد.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در این مدت بارش در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

گودرزی اظهار کرد: در استان هایی که ذکر شد اختلال در تردد جاده ای، احتمال جاری شدن روان آب، برخورد صاعقه در استان های جنوبی و در مناطق مرتفع بارش برف پیش بینی و توصیه می شود اجتناب از تردد غیر ضروری، عدم اتراق در اطراف رودخانه ها، پاکسازی معابر و کانال ها و احتیاط در صعود به ارتفاعات، در دستور کار باشد.

وی در تشریح وضعیت جوی پایتخت بیان ‌کرد: آسمان تهران فردا نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد با احتمال رگبار باران پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۳ و ۵ درجه خواهد بود.

کارشناس پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: فردا بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر همچنین اردبیل با کمینه دمای یک درجه زیر صفر، سردترین مرکز استان خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول