اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ابتلا به کرونا در پلدختر همچنان صعودی و نگران کننده است

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: ابتلا به کرونا در این شهرستان پلدختر همچنان «صعودی» است و جهت کاهش آمار ابتلا ضرورت دارد مردم بیش از پیش پروتکل های بهداشتی را رعایت و به یاری کادر درمان بیایند.

ابتلا به کرونا در پلدختر همچنان صعودی و نگران کننده است

علی‌صفدر سیاوشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، با بیان اینکه نیازمند مشارکت و همراهی بیشتر مردم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستیم، اظهار داشت: از آنجا که کرونا بر همه حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره تاثیر گذاشته، بنابراین مشارکت مردمی ورعایت پروتکل‌های بهداشتی که مهمترین راهکار مقابله با کرونا است، برهمه چیز اولویت دارد.

وی با بیان اینکه تجمع‌ها به ویژه تجمع‌های خانوادگی عامل اصلی انتقال کرونا در پلدختر است، افزود: وضعیت تلخ شیوع ویروس کرونا نگران‌کننده کنترل آن کار دشواری است که تنها مشارکت و همکاری مردم و نظارت مسئولان ضامن مقابله با این ویروس است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر یادآورشد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت فوق پرخطرشهرستان پلدختر، محدودیت‌ها از جمله تعطیلی بازار و ادارات از امروز شنبه 24 آبان ماه جاری تا پایان هفته تمدیدشد و همچنان برقراراست.

وی افزود: سلامتی مردم خط قرمز شبکه بهداشت و درمان است و هر اقدام، تصمیم و محدودیتی از سوی ستاد مدیریت کرونا در راستای حفظ سلامت آنها است و مردم باید به این مصوبات اعتمادکنند و در اجرای کامل آنها مشارکت و همراهی داشته باشند.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر با بیان این که به ازای هر 38 نفر پلدختری یک به کرونا مبتلا شده است، گفت:از این رو از مردم تقاضا می‌شود برای در امان ماندن از بیماری کرونا در خانه بمانند و تحت هیچ شرایطی در تجمع‌ها و دورهمی‌ها شرکت نکنند.

سیاوشی با بیان این که آمار فوتی‌ها براثر کرونا نیز با شیوع این ویروس در شهرستان سیر صعودی دارد، افزود: آمارها، شواهد و قرائن در پلدختر گویای بحران شیوع ویروس کرونااست از این رو تک تک مردم باید برای در امان ماندن از گزند این ویروس جهش یافته که به سرعت منتشر می‌شود، خود مراقبتی را جدی گرفته از ماسک استفاده کننده و برای قطع زنجیره انتقال فاصله فیزیکی با هم را رعایت کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول