اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  آموزش

کمک به دانش آموزان با بسته علمی بسیج فرهنگیان/تولید وتوزیع روزانه ۱۰ هزارماسک

مسؤول سازندگی بسیج فرهنگیان شهرستان قرچک با بیان اینکه در ۵ مرحله بسته فرهنگی به دانش آموزان توزیع کرده است، گفت: بسیج در ایام ویروس کرونا به تولید و توزیع روزانه ۱۰ هزار ماسک می پردازد.

کمک به دانش آموزان با بسته علمی بسیج فرهنگیان/تولید وتوزیع روزانه ۱۰ هزارماسک

به گزارش خبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، هادی روحی اصفهانی مسؤول سازندگی بسیج فرهنگیان شهرستان قرچک در نشست خبری رئیس سازمان بسیج فرهنگیان کشور با موضوع پویش لبخند رضایت که بعداز ظهر امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: تهیه  توزیع بسته علمی، فرهنگی و معیشتی  در ۵ مرحله توانست دانش آموزان و خانواده های زیادی را در حوزه آموزش و معیشت کمک کند.

  وی افزود: یکی دیگر از اقدامات قابل توجه در راستای پویش لبخند رضایت ضد عفونی کردن تمامی مدارس است به طوری که با استفاده از ظرفیت پایگاه های بسیج و توان جوانان در قالب حلقه صالحین گروه های جهادی تشکیل شده و به صورت همگانی به ضد عفونی کردن ۱۷۰ مرکز علمی پرداختند.

روحی اصفهانی تصریح کرد: در حوزه تولید ماسک به صورت جهادی و در قالب تیم های مختلف بین  ۱۰ تا ۱۵ نفر به مدت ۲ ماه به صورت شبانه روزی روزانه ۱۰ هزار ماسک تولید و بین مردم و دانش آموزان مدارس کردیم.

وی گفت: بسیج فرهنگیان در راستای ماموریت‌های ذاتی خود در حوزه کفن و دفن فوت شدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا فعالیت و همکاری قابل توجهی داشته است همچنین  آموزش پیشگیری از کرونا را در حوزه سلامت در قالب مسابقات  از دیگر برنامه های بسیج فرهنگیان است.

روحی اصفهانی ادامه داد: کارگروه‌های مختلف برای حوزه پرورشی تشکیل دادیم و به آموزش اولیا و دانش آموزان پرداختیم که می توان به مسائلی مانند افسردگی نوجوانان یا آموزش فضای مجازی برای خانواده ها اشاره کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول