اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دعوای نهادهای مذهبی قطر و عربستان؛ «کسی جز اسرائیل از موضع شما استقبال نکرد»

پس از بیانیه هیأت سعودی «کبار العلماء»‌ علیه اخوان المسلمین، دبیرکل اتحادیه علمای مسلمین مستقر در قطر، در انتقاد از بیانیه یادشده تصریح کرد که این بیانه تنها مورد قبول رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

دعوای نهادهای مذهبی قطر و عربستان؛ «کسی جز اسرائیل از موضع شما استقبال نکرد»

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «علی القره داغی» دبیر کل سازمان موسوم به «اتحادیه علمای مسلمین»، امروز (دوشنبه) بشدت از بیانیه هیأت سعودی «کبار العلماء» انتقاد کرد.

هیأت سعودی کبارالعلماء اخیرا در بیانیه‌ای علیه جماعت اخوان المسلمین این جماعت را به تبعیت از دولت سعودی، گروهی تروریستی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه «الجزیره»،‌ دبیر کل اتحادیه علمای مسلمین در حساب کاربریش در توئیتر با ضمیمه کردن واکنش حساب کاربری وابسته به رژیم صهیونیستی درباره بیانیه یادشده، نوشت: «بیانیه هیأت سعودی کبار العلماء مورد رضایت و قبول جهان عرب و اسلام قرار نگرفته و تنها  مورد قبول رژیم غاصب سرزمین‌های عربی، سرزمین‌های مسلمانان، قدس و [مسجد] الاقصی واقع شده است».

بیانیه هیأت سعودی کبار العلماء در حالی صادر شده است که وزارت کشور سعودی در ماه مارس سال ۲۰۱۴ در راستای حمایت از موضع نظام مصر پس از کودتای نظامی علیه «محمد مرسی» رئیس‌جمهور وقت این کشور، اخوان المسلمین را گروهی تروریستی اعلام کرده بود.

پس از صدور بیانیه‌ هیأت کبار العلماء که به نوعی بیانگر تشدید اختلافات میان قطر و عربستان سعودی است، اخوان المسلمین و از جمله اتحادیه علمای مسلمین که نهادی مورد حمایت کشور قطر است، بشدت از بیانیه یادشده انتقاد کردند.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول