اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

دستگیری سارق سابقه دار  با 22 فقره کشف در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق سابقه دار با کشف 22 فقره انواع سرقت توسط پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق سابقه دار  با 22 فقره کشف در مسجدسلیمان

علی حسینی فرمانده انتظامی مسجدسلیمان درگفت و گو با خبرنگار فارس در مسجدسلیمان اظهار کرد:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان،شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود:مامورات تجسس کلانتری 11 با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی وی را طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حسینی گفت:متهم دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به 22 فقره  انواع سرقت از قبیل سرقت منزل،محتویات داخل خودرو،سرقت معابر،اماکن خصوصی و موتور سیکلت در سطح شهرستان مسجدسلیمان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به اینکه متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد،از شهروندان خواست:با رعایت نکات پیشگیرانه و هشدارهای پلیس از وقوع انواع سرقت پیشگیری کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام کنند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول