اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

بازارچه خیریه اینترنتی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در زنجان راه‌اندازی شد

مدیر عامل انجمن خیریه کلیوی استان زنجان گفت: انجمن خیریه کلیوی استان، در راستای کمک به بیماران نیازمند دیالیزی و پیوندی، با راه‌اندازی بازارچه خیریه اینترنتی از خیّرین خواست تا از این طریق بیماران نیازمند و چشم انتظار پیوند را کمک کنند.

بازارچه خیریه اینترنتی انجمن خیریه حمایت از بیماران کلیوی در زنجان راه‌اندازی شد

محمدرضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه شعار امسال هفته حمایت از بیماران کلیوی «کرونا، فرصتی برای همدلی با بیماران کلیوی» عنوان شده است، اظهار کرد: در این راستا انجمن کلیوی زنجان باتوجه به شیوع بیماری کرونا و در راستای حمایت از بیماران کلیوی سومین بازارچه همدلی را بصورت اینترنتی راه‌اندازی کرد. 

مدیر عامل انجمن خیریه کلیوی استان زنجان تصریح کرد: هدف از برگزاری این بازارچه اشتغال، کارآفرینی و همچنین کمک به بیماران کلیوی است. 

وی بیان داشت: این بازارچه با همکاری سایت رسمی زنجان و در فضاهای مجازی برگزار می‌شود که همه عواید بازارچه صرف تأمین هزینه‌های درمانی بیماران کلیوی زیر پوشش این انجمن خواهد شد.

طهماسبی با بیان اینکه مهمترین بخش این بازارچه اینترنتی فروش عروسک‌های دست سازه بیماران دیالیزی است، خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا و افزایش مشکلات و معیشت بیماران، روابط عمومی انجمن کارگاه عروسک سازی برای توانمندسازی بیماران و خانواده‌های آنان در راستای رسیدن به استقلال نسبی واشتغال برگزار کرد.

مدیر عامل انجمن خیریه کلیوی استان زنجان با بیان اینکه این عروسک‌ها تحت عنوان «من یک کودک دیالیزی‌ام عروسکم را میفروشم»، تصریح کرد: این عروسک‌ها در بازارچه اینترنتی انجمن و فضای مجازی توسط انجمن به فروش می‌رسد تا کسب درآمدی برای این عزیزان باشد. 

وی ادامه داد: در این بازارچه اینترنتی هنرهای دستی بیماران، صنایع دستی استان زنجان، زیورآلات،پوشاک و .... در نظر گرفته شده است.

طهماسبی افزود: اگر کسی دوست دارد با یک خرید اینترنتی خود را در بالابردن و بهبود وضعیت بیماران دیالیزی سهیم کند باید به آدرس اینترنتی http://Shop.zanjankf.ir مراجعه و لوازم موردنیاز خود را بین کالاهای پیشنهادی پیدا کرد و به عزیزان خود اهدا کنید.

انتهای پیام/۷۳۰۰۴/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول